واکنش داوید دخیا به رویارویی با تیم سابقش اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان

واکنش داوید دخیا به رویارویی با تیم سابقش اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان ملی‌پوش اسپانیایی شیاطین سرخ در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، داوید دخیا، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها در خصوص تقابل با اتلتیکو مادرید، تیم سابق این دروازه‌بان در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و سایر موارد مصاحبه‌ای انجام داده که مهم‌ترین بخش‌های سخنان سنگربان سرخ‌پوشان را در ادامه می‌خوانید:

"برای اتلتیکو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. تمام تلاشم را می‌کنم و همه ما برای برنده شدن به آن‌جا می‌رویم، به خصوص من."

دخیا در مورد بازی کردن دوباره مقابل تیم سابقش:

"البته من دارم به خانه برمی‌گردم. به باشگاهی برمی‌گردم که به من این فرصت را داد تا همانی باشم که امروز هستم. اما این فقط یک مسابقه دیگر است."

دخیا در مورد خوب بودن بازی با پایش:

"ما در اسپانیا با خط دفاعی بسیار پاس رد و بدل می‌کنیم. من از زمانی که در تیم‌های نوجوانان بودم، این‌گونه بازی می‌کردم؛ اما در منچستر سعی می‌کنیم با خط بالاتری بازی کنیم، ولی برخی از بازیکنان بسیار سریع هستند و اگر پرسینگ به اندازه کافی خوب نباشد، ممکن است در عقب و دفاع با مشکل مواجه شویم. اما برای دروازه‌بان، شما باید خارج از خط خود به دنبال پاس‌های احتمالی باشید تا بتوانید به دفاع خود کمک کنید. من در بازی با پاهایم، بازی از پشت دفاع و پیروی از رهبری تیمم احساس راحتی می‌کنم، اما این به مربی و سبک بازی او بستگی دارد. کاری که یک دروازه‌بان باید انجام دهد، این است که جلوی گل خوردن را بگیرد. این مهم‌ترین چیز است و سپس، اگر استعداد این را دارید که بتوانید با پاهای خود بازی کنید و دید خوبی داشته باشید، فوق‌العاده است."

9404