حواشی یک جشن صعود؛ شکایت و طرح اتهام جدی علیه شالکه!

حواشی یک جشن صعود؛ شکایت و طرح اتهام جدی علیه شالکه!

پایگاه خبری فوتبالی - مردی که به دلیل شلوغی جشن صعود مجدد شالکه به رقابت‌های دسته یک بوندسلیگا زیر دست و پای تماشاگران و هواداران قرار گرفته بود، به دنبال شکایت از این تیم آلمانی است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، دیدار تیم‌های شالکه 04 و سنت پائولی در مسابقات دسته دوم بوندسلیگا با پیروزی دو بر صفر شالکه و حتمی شدن صعود و حضور مجدد این تیم به بوندسلیگای یک آلمان ختم شد. بعد از این پیروزی، هزاران تماشاگر برای جشن به زمین مسابقه هجوم آوردند و صحنه پر هرج و مرجی را رقم زدند. موضوعی که می‌تواند برای باشگاه آلمانی شالکه 04 عواقبی داشته باشد.

در این میان، رالف هوفس، تماشاگری که در این حادثه و اتفاقات دچار جراحت شده بود، به خبرنگار نشریه بیلد می‌گوید: "هرج و مرج محض بود. له شده بودم و نمی‌توانستم درست نفس بکشم. ترسیده بودم و احساس می‌کردم می‌خواهم بمیرم."

این هوادار می‌گوید که با وجود درخواست کمک، نیروهای امنیتی توجهی به او نداشتند و خاطرنشان کرد: "من هرگز چنین تجربه ترسناکی را فراموش نخواهم کرد."

این مرد که مسئولیت رانندگی تراموا در کشور آلمان را به عهده دارد، اکنون می‌خواهد از شرکتی که طبق قرارداد مسئولیت حفاظت و حراست این بازی را به عهده داشته، به دلیل عدم کمک شکایت کند. او هم‌چنین به دنبال اقداماتی علیه شالکه نیز هست و می‌گوید: "به نظر من این افتضاح است که شالکه وضعیت را به این شکل کم‌اهمیت جلوه می‌دهد. آن‌ها می‌خواهند با زیرکی آن را مخفی کنند." 

9404