عکس؛ جشن هواداران تیم سابق اوزیل پس از صعود به بوندسلیگا

عکس؛ جشن هواداران تیم سابق اوزیل پس از صعود به بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ریشه دار و تاریخی شالکه سال گذشته به لیگ دسته دو آلمان سقوط کرده بود اما این تیم با تلاش و ممارست خود توانست خیلی زود به بوندسلیگا برگردد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته شالکه با پیروزی سه بر دو مقابل سن پائولی بازگشت خود به بوندسلیگا را در فاصله یک بازی به پایان نهایی کرد. مسعود اوزیل که علاقه ویژه ای به شالکه دارد و قبل از پیوستن به رئال در این تیم بازی می کرد، در پیامی با شکلک قلب ابی نوشته است:" شالکه صفر چهار. بالاخره به همان جایی برگشتی که به آن تعلق داشتی. تبریک برای صعود. عالی بود."

هواداران دوآتشه شالکه هم که یک فصل زجر آور را در لیگ دسته دو آلمان داشتند، سر از پا نمی شناختند و شب گذشته جشن صعود را در ورزشگاه خانگی برگزار کردند چرا که این تیم سرسخت فوتبال آلمان دوباره می تواند برای غول های فوتبال آلمان شاخ و شانه بکشد و به موی دماغشان تبدیل شود.

شالکه که قدمتی 118 ساله دارد، تا کنون هفت بار قهرمان بوندسلیگا شده است که البته آخرین بارش در سال 1958 بوده است.آخرین موفقیت بزرگ این تیم نیز به سال 2011 برمی گردد که توانستند فاتح جام حذفی و سوپرجام فوتبال المان شوند. این باشگاه در سالهای اخیر دچار افت شده بود.

4125