آمار عجیب کارت قرمز در لالیگا نسبت به بوندسلیگا و لیگ برتر انگلیس

آمار عجیب کارت قرمز در لالیگا نسبت به بوندسلیگا و لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - آمار ها نشان می دهند که لالیگای اسپانیا در حال حاضر یکی از پر کارت قرمز ترین لیگ ها در میان لیگ های معتبر اروپایی است.

به گزارش فوتبالی، در هفته پانزدهم از رقابت های لالیگا، بارسلونا و اسپانیول در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت بارسلونا در این بازی مقابل رقیب خود به تساوی یک بر یک رسید و دو امتیاز را از دست داد تا به همراه رئال مادرید با داشتن 38 امتیاز از 15 بازی، صدرنشین جدول لالیگا باشد.

قضاوت این بازی بر عهده ماتئو لاهوز داور شناخته شده اسپانیایی بود. لاهوز در بازی آرژانتین - هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر رکورد تعداد کارت در تاریخ جام جهانی را شکست. او اکنون در بازی بارسلونا و اسپانیول هم کارت های زیادی داد.

ماتئو لاهوز در بازی بارسلونا و اسپانیول سه بار کارت قرمز را از جیبش خارج کرد که البته با استفاده VAR یکی از آن ها را برگرداند. جوردی آلبا از بارسلونا و سوزا از اسپانیول در این بازی اخراج شدند.

لالیگا در این فصل 42 کارت قرمز داشته است. این در حالی است که در این فصل در بوندسلیگای آلمان شاهد 8 کارت قرمز بوده ایم و در لیگ برتر انگلیس نیز 9 کارت قرمز از جیب داوران خارج شده است.

1470