واکنش بازیکنان رئال مادرید پس از کامبک زدن مقابل منچسترسیتی

واکنش بازیکنان رئال مادرید پس از کامبک زدن مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان رئال مادرید در فضای مجازی به کامبک به‌یادماندنی چهارشنبه شب مقابل منچسترسیتی واکنش نشان دادند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند.  شاگردان کارلو آنچلوتی که در دیدار رفت مقابل سیتی با نتیجه چهار بر سه شکست خورده بودند، در این بازی نیز با گل ریاض محرز یک بر صفر عقب افتادند تا همه چیز تمام شده تلقی شود، اما در نهایت، دو گل رودریگو گوئس در دقیقه 90 باعث شد تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود و در آن جا کریم بنزما گل سوم را زد تا لوس بلانکوس با نتیجه 6-5 در مجموع دو بازی رفت و برگشت، جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کند و  حریف لیورپول در فینال شود. 

به نقل از سایت گل، تونی کروس هافبک آلمانی پس از سوت پایان بازی، با انتشار عکسی اینستاگرام نوشت: "این تیم (رئال مادرید) یک شوخی است."

کریم بنزما در توئیتر نوشت: "یک شب پراحساس... به این تیم و مادریدیستاها افتخار می‌کنم. پیش به سوی فینال. شما را در فرانسه خواهیم دید."

ادواردو کاماوینگا پدیده فرانسوی که به عنوان یارتعویضی وارد میدان شد، در اینستاگرام نوشت: "درحال رسیدن به پاریس! رودریگوگل!"

4416