واکنش ستاره رئال مادرید به 9 روز استراحت پیش از دیدار با منچسترسیتی

واکنش ستاره رئال مادرید به 9 روز استراحت پیش از دیدار با منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید می گوید از استراحت 9 روزه پیش از دیدار با منچسترسیتی استقبال می کند، اما انتظار ندارد که این مرخصی، خیلی به نفع آن ها شود. 

به گزارش فوتبالی، در روز 21 فروردین، تیم های رئال مادرید و منچسترسیتی، دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهند کرد. پپ گواردیولا سرمربی سیتی به شدت به تقویم فشرده انگلیس معترض است، چون آن ها در 21 روز، باید 7 بازی انجام دهند، در حالی که رئال مادرید 9 روز فرصت استراحت دارد. 

گواردیولا در این باره گفته بود: "مادرید 9 روز زمان برای آماده سازی دارد. 9 روز! آن ها هفته گذشته بازی کردند و دیگر لازم نیست تا روز سه شنبه بازی کنند. خدای من، فقط یک روز بیشتر به من زمان بدهید تا تفاوت مشخص شود. البته هیچ شانسی برای انجام این کار نداریم."

حالا کروس درباره صحبت های گواردیولا گفت: "ما عادت نداریم که در وسط فصل، 9 روز بازی نکنیم. البته من از این موضوع استقبال می کنم. فکر نکنم این 9 روز به ضرر ما تمام شود و یا حتی سود زیادی برای ما داشته باشد. ما عادت کرده ایم که هر هفته بازی کنیم."

4416