کریم بنزما و رسیدن به یک عدد ویژه در لیگ قهرمانان اروپا

کریم بنزما و رسیدن به یک عدد ویژه در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رئال مادرید و لیورپول به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما تک گل رئال مادرید را در این بازی به ثمر رساند. بنزما در دقیقه 78 روی پاس وینیسیوس جونیور موفق شد دروازه آلیسون بکر را باز کند. کریم بنزما در بازی رفت هم دو گل به لیورپول در آنفیلد زده بود.

کریم بنزما اکنون با این گلی که به ثمر رساند، به تعداد 20 گل در دور حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رسید. این عدد آن جایی ویژه می شود که بدانیم کریم بنزما 20 گل خود در دور حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را در 20 بازی به ثمر رسانده است؛ 20 گل در 20 بازی برای کریم بنزما در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا!

کریم بنزما تاکنون 89 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است و فاصله زیادی تا رسیدن به عدد ویژه 100 گل در لیگ قهرمانان اروپا ندارد و باید دید که چه زمانی به آن خواهد رسید. 20 گل از 89 گل چمپیونزلیگی بنزما در مرحله حذفی بوده است و بقیه در دور گروهی زده شده است.

1471