رکورد جدید کریم بنزما در لیگ قهرمانان اروپا

رکورد جدید کریم بنزما در لیگ قهرمانان اروپا

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید با نتیجه 2 بر 2 مقابل بروسیا مونشن گلادباخ متوقف شد. مادریدی ها ابتدا با نتیجه 2 بر 0 عقب افتادند اما در دقایق پایانی توانستند به بازی برگردند و دو گل به ثمر برسانند. کریم بنزما در دقیقه 87 گل اول رئال مادرید را به ثمر رساند، گلی که رکوردی تازه برای او به همراه داشت.

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در تابستان 2018، کریم بنزما نقشی کلیدی در خط حمله رئال مادرید داشته است. او فصل گذشته بهترین گلزن رئال مادرید بود و پس از لیونل مسی دومین گلزن برتر لیگ فوتبال اسپانیا شد. کریم بنزما در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی داشته و یکی از برترین گلزنان تاریخ این رقابت‌هاست. بنزما با گلی که مقابل مونشن گلادباخ به ثمر رساند علاوه بر اینکه استارت کامبک رئال مادرید را زد، رکوردی جدید را هم برای خودش ثبت کرد.

بنزما با این گل تاکنون به 30 تیم در لیگ قهرمانان اروپا گل زده است. او با این گل به جمع مسی، رونالدو و رائول پیوست. بازیکنانی که در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا حداقل به 30 تیم گل زده‌اند. در واقع مونشن گلادباخ 30امین تیمی بود که کریم بنزما به آن گل می‌زند. باید دید که عملکرد مهاجم فرانسوی در ادامه به چه شکل خواهد بود.

1470