رونالدو امروز هم با بادیگاردهایش به تمرین منچستریونایتد رفت

رونالدو امروز هم با بادیگاردهایش به تمرین منچستریونایتد رفت

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو برای دومین روز متوالی در تمرین منچستریونایتد حضور پیدا کرد که امروز هم بادیگاردهایش در مسیر زمین تمرین کارینگتون، او را همراهی کردند.

به گزارش فوتبالی، یونایتد فعلا سه امتیاز تا تاتنهام در رده چهارم و آرسنال در رده پنجم قرار دارد و بازی شنبه برای آنها کلیدی است. رونالدو 37 ساله بازی یونایتد و لیورپول را به علت درگذشت پسر نوزادش و شرایط سخت احساسی ناشی از آن از دست داده بود. رونالدو و نامزدش جورجینا دوشنبه اعلام کرده بودند که یکی از فرزندان دوقلوی آنها در زمان وضع حمل جانش را از دست داده است.

رونالدو روز گذشته نیز با حضور بادیگاردهایش در زمین تمرین یونایتد حضور پیدا کرده بود که تصویرش در رسانه ها پخش شده بود. البته ستاره پرتغالی امروز وقتی دوربین خبرنگار را دید، به او پشت کرد تا نتواند تصویرش را ثبت کند.

سرخیو و خورخه رامالیرو دو سرباز سابق  و بادیگاردهای رونالدو هستند که در افغانستان جنگیده اند و عضو بخشی از نیروی پلیس پرتغال هستند که وظیفه مراقبت از شخصیت های مشهور نظیر سیاستمداران و قاضیان را به عهده دارند. این دو برادر دوقلو از پلیس پرتغال مرخصی بدون حقوق گرفته اند تا در خدمت رونالدو باشند. سومین برادر آنها یعنی الکساندر همچنان به عنوان نیروی پلیس فعالیت می کند.

4125