اقامت رونالدو و جورجینا رودریگز در هتلی مجلل در دبی

اقامت رونالدو و جورجینا رودریگز در هتلی مجلل در دبی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو سال نو را در کشورش پرتغال سپری نخواهد کرد. مادرش دولورس اویرو در مصاحبه با نشریه پرتغالی "کوریو دامانیا" این خبر را اعلام کرد و جورجینا رودریگز هم با انشتار تصاویری از خودش و هوادارانش در یک هواپیما این ماجرا را تائید کرد.

به گزارش فوتبالی، جورجینا که در روزهای اخیر در کوه های آلپ تصاویری از خودش در میان برف ها منتشر کرده بود، تصمیم گرفته که این روزها را در دبی سپری کند. نشریه "لوک" گزارش داده است کهرونالدو به همراه نامزدش و چهار فرزندش به هتل آرمانی دبی خواهد رفت و در این هتل مجلل در اتاق هایی با اجاره شبی 25 هزار یورو اقامت خواهد کرد. این سوئیت مجلل، یک استخر، یک تراس بزرگ و دید فوق العاده ای به شهر دارد. 

البته این اولین باری نیست که رونالدو به این هتل می رود. رونالدو پیش از این با نامزد سابقش ایرینا شایک به این هتل رفته بود. البته کریستیانو چند بار هم با دوستان دیگرش نظیر ژائو کانسلو، ریکاردو رگوفه و میگل پایچائو به این هتلف رفته بود.

این بازیکن قرار است که در مراسم "گلوب ساکر آواردز" در دبی هم شرکت کند. برای اولین بار در این مراسم به فوتبالیست های زن هم جوایزی اهدا خواهد شد.  این مراسم به همت اتحادیه باشگاه های اروپا و شهرداری دبی در روز نهم دی در منطقه جمیرا برگزار می شود و رونالدو برای جایزه بهترین بازیکن جهان با محمد صلاح، لیونل مسی و ویرجیل فن دایک رقابت خواهد کرد.