ادامه تعطیلات کریستیانو رونالدو و جورجینا در قایق تفریحی

ادامه تعطیلات کریستیانو رونالدو و جورجینا در قایق تفریحی

خبرگزاری فوتبالی - دو روز بعد از آن که یوونتوس در یک هشتم نهایی مقابل لیون حذف شد، کریستیانو رونالدو به همراه خانواده اش به قایق تفریحی شیک وی رفتند تا چند روز از تعطیلات لذت ببرند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در کنار نامزدش جورجینا رودریگز و فرزندانش این روزها از ریلکس کردن و آفتاب گرفتن در قایق تفریحی شخصی خود لذت می برد. جورجینا تصاویری از تفریحات این روزهایش در بخش استوری اینستاگرامش منتشر کرده است. یکی از تصاویر جالب مربوط به میز صبحانه خانواده است که با پنیر و گوجه و خیار در منظره ای بی نظیر آماده شده است.

از سویی جورجینا تصویر جالب دیگری هم از خودش منتشر کرده است که خودش بیدار است و دو تا از چهار فرزند خانواده در حال استراحت و چرت زدن هستند. 

کریستیانو رونالدو در حالی فصل را در چمپیونزلیگ به پایان برد که دبلش مقابل لیون کافی نبود و نتوانست باعث صعود تیمش شود. رونالدو و یووه در نهایت فقط قهرمان لیگ شدند. به هر صورت کریستیانو حالا خیالش از جدایی ساری راحت است چرا که ستاره پرتغالی به هیچ وجه با این مربی رابطه خوبی نداشت هر چند که باید دید که پیرلو سرمربی جدید بیانکونری ها چگونه با گرانقیمت ترین و پردرآمدترین ستاره تیمش تعامل خواهد کرد.

4125