روزهای شاد کریستیانو رونالدو در کنار جورجینا با عبارت رمانتیک

روزهای شاد کریستیانو رونالدو در کنار جورجینا با عبارت رمانتیک

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی پیش از شروع اردوی پیش فصل یوونتوس سعی می کند که بیشترین استفاده را از تعطیلات ببرد و این روزها تصاویر زیادی هم از خودش در کنار نامزدش جورجینا رودریگز منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو تصویری از خودش در کنار جورجینا منتشر کرده است و با عبارت "عشق من" سعی کرده که نشان بدهد که چقدر به نامزد خود علاقه دارد.این زوج چند سالی است که با هم زندگی می کنند و رابطه خیلی خوبی با هم دارند. رونالدو و جورجینا تصاویر زیادی از خودشان در تعطیلات در قایق تفریحی منتشر کرده اند  اما با بازگشت قریب الوقوع کریستیانو به تورین، تعطیلات هم به پایان می رسد چرا که ستاره پرتغالی باید در اردوی پیش فصل حضور پیدا کند.

کریستیانو رونالدو توانست برای دومین سال پیاپی با یوونتوس قهرمان ایتالیا شود اما در اروپا موفق نبود و انگیزه زیادی دارد تا برای فصل جدید دوباره قهرمان اروپا شود. ستاره پرتغالی تا آخرین هفته ها برای کسب جایزه کفش طلا نیز تلاش کرد اما فصل درخشان چیرو ایموبیله باعث شد تا به این جایزه نرسد. به هر صورت رونالدو با وجود همه شایعات به نظر می رسد که در یووه ماندنی است و انگیزه زیادی برای شروع کار با مربی جدیدش آندره آ پیرلو دارد.

4125