طعنه ستاره برزیلی رئال مادرید به سرمربی چلسی

طعنه ستاره برزیلی رئال مادرید به سرمربی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو هافبک تنومند برزیلی رئال مادرید به خبرنگاران گفت که آن‌ها قصد دست‌کم گرفتن چلسی را ندارند و با تمام توان پا به میدان خواهند گذاشت. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های رئال مادرید و چلسی از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. دیدار رفت دو تیم در استمفورد بریج با حساب سه بر یک به سود غول اسپانیایی خاتمه یافت و توماس توخل سرمربی آبی‌های لندن در کنفرانس خبری پیش از بازی اذعان کرد که آن‌ها از شانس بسیار کمتری نسبت به لوس بلانکوس برای صعود به مرحله نیمه نهایی برخوردار هستند. 

کاسمیرو درباره اظهارات توخل گفت: "فریب این حرف‌ها را نمی‌خوریم. بازی در لندن، احتمالا بهترین نمایش فصل ما بود و توانستیم قدم بزرگی برای رسیدن به نیمه نهایی برداریم، اما نمی‌توانیم الان به خود غره شویم. همه شنیدیم توماس توخل چی گفت، اما گول او را نمی‌خوریم. می‌دانیم که بازی دشواری در انتظار ماست. آن‌ها مدافع عنوان قهرمانی هستند و به راحتی تسلیم نخواهند شد. می‌توانم این را به شما قول دهم. به حمایت و حضور هواداران‌مان برای کسب پیروزی نیاز داریم. نباید اعتماد به نفس بیش از حد داشته باشیم."

4416