چلسی و توماس توخل، گربه سیاه رئال مادرید و زیدان

چلسی و توماس توخل، گربه سیاه رئال مادرید و زیدان

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استمفورد بریج با نتیجه دو بر صفر مقابل چلسی شکست خورد تا از لیگ قهرمانان اروپا کنار رود. اکنون چلسی و منچسترسیتی در فینال به مصاف هم خواهند رفت و باید دید که توخل موفق می‌شود یا گواردیولا. توماس توخل در لیگ قهرمانان اروپا گربه سیاه زیدان بوده است و چلسی هم همیشه برای رئال مادرید دردسر ساز شده است.

به گزارش فوتبالی، در حقیقت چلسی تیمی بوده است که تاکنون در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست نخورده و از طرفی توماس توخل هم در لیگ قهرمانان اروپا گربه سیاه زیدان بوده است. توخل 6 بار در چمپیونزلیگ با تیم های مختلف با رئال مادرید تحت هدایت زیدان روبرو شده است و هرگز مقابل رئال مادرید و زیدان شکست نخورده است تا بدین ترتیب تبدیل به گربه سیاه اروپایی زیدان و رئال مادرید شده باشد.

توخل با دورتموند، پاریسن ژرمن و چلسی مقابل رئال مادرید قرار گرفته اما هرگز بازنده نبوده و بازی های خود را یا با مساوی و یا با شکست رئال مادرید خاتمه داده است.

باید دید که عملکرد توماس توخل در فینال مقابل منچسترسیتی چگونه خواهد بود و آیا می‌تواند مقابل پپ گواردیولا فاتح جام شود یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

1470