۷ لحظه مهم کاسمیرو در رئال مادرید؛ مرد همیشه در سایه

۷ لحظه مهم کاسمیرو در رئال مادرید؛ مرد همیشه در سایه

پایگاه خبری فوتبالی – کاسمیرو یکی از موفق‌ترین بازیکنان یک دهه رئالی‌ها است که همیشه در سایه موفقیت‌های دیگر بازیکنان قرار گرفته اما حضوری انکار ناپذیر در کسب جام‌های متعدد رئالی‌ها داشته است.
به گزارش فوتبالی، روز گذشته سالروز اولین بازی کاسمیرو در پیراهن رئال مادرید بود. رویای حضور در لباس رئال مادرید سرانجام در ۲۰ آپریل ۲۰۱۳ برای کاسمیرو تحقق یافت و او زیر نظر مورینیو مقابل بتیس حضور یافت. مارکا به این بهانه ۷ لحظه مهم زندگی‌اش در رئال مادرید را بررسی کرده است.
حضور رئال کاستیا
کاسمیرو در سائوپائولو حضور دات اما برزیل را رها کرد و به تیم دوم رئال آمد تا پیشرفت کند و به تیم اصلی برسد. اراده او برای این کار باید مورد تحسین قرار گیرد.
اولین بازی
او پس از اولین حضورش به مارکا گفت: می‌دانستم به همراه تیم اصلی باید در اردو باشم اما تصور نمی‌کردم به میدان بروم. شاید در حد چند دقیقه می‌توانستم بازی کنم اما مورینیو روز قبل من را دعوت کرد و گفت ترکیب را ببین. ۱۱ نفر را دیدم و فهمیدم قرار است بازی کنم.

۷ لحظه مهم کاسمیرو در رئال مادرید؛ مرد همیشه در سایه


۱۷ دقیقه طلایی
در جریان دیدار رئال مقابل دورتموند در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان و در حالی که دورتموند ۲-۰ جلو بود کاسمیرو به بازی آمد. رئال بازی رفت را ۳-۰ برده بود تا کاسمیرو در ۱۷ دقیقه پایانی مقابل حملات دورتموند ایستادگی کند.
آغاز همکاری با زیدان
پس از حضور قرضی در پورتو به رئال برگشت اما بنیتز به او فرصت چندانی نمی‌داد تا در نهایت پس از ورود زیدان در ال‌کلاسیکویی که با برتری ۲-۱ رئالی‌ها به اتمام رسید حضور پیدا کند و مهره مورد علاقه زیدان شود.
گلزنی در کاردیف
کاسیمرو، مودریچ و کروس دورانی طلایی را برای رئال به ارمغان آوردند تا دومین قهرمانی لیگ قهرمانان هم دور از دسترس نباشد. فینالی که کاسمیرو گل دوم رئال را در آن بازی به ثمر رساند تا در نهایت مادریدی‌ها قهرمان شوند.
قهرمانی ۳ باره
کاسمیرو پس از دومین قهرمانی در لیگ قهرمانان در سوپر کاپ اروپا مقابل منچستر گلزنی کرد تا فصل را خوب آغاز کند و در آخرین روز فصل هم در کیف برای سومین بار قهرمان لیگ قهرمانان شود.
۱۳ جام
کاسمیرو یک مهره باورنکردنی برای زیدان و رئالی‌ها شده و با توجه به کسب سوپرکاپ اسپانیا به همراه لوس بلانکو حالا ۱۳ جام با این تیم به دست آورده. یک آمار بی‌نظیر!

1101