دفاع تمام قد اسطوره منچستريونايتد از کاپیتان فعلی این تیم

دفاع تمام قد اسطوره منچستريونايتد از کاپیتان فعلی این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی حال حاضر دربی کانتی بر عقیده خود مستحکم است که هری مگوایر آینده درخشانی در منچستر یونایتد خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی انگلیسی، هری مگوایر، مدافع تیم ملی فوتبال انگلستان و کاپیتان این روزهای منچستر یونایتد به واسطه عملکرد بد خود در این فصل به  شدت تحت انتقاد قرار گرفته است. اما وین رونی اعتقاد دارد هری مگوایر هم مانند سایر بازیکنان منچستر یونایتد در جست و جوی یافتن بهترین فرم خود می باشد و همه آنها نیاز دارند تا احساس پیروزی را پیدا کنند و شرایط را تغییر دهند.

وازا در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه های تلویزیونی کشور انگلستان پخش می شد، گفت: "من هری را دوست دارم و شخصاً با او آشنایی دارم. مگوایر این فصل در بهترین فرم خود نبوده است، همان طور که سایر بازیکنان نیز همین شرایط را داشتند. هری مگوایر به تیم ملی می رود و مانند یک مدافع میانی کلاس جهانی بازی می کند. موضوع مهم اعتماد به نفس است، بازیکنان احتیاج دارند تا روحیه پیروزی را دوباره به دست آورند و باید مدام به پیروزی دست یابند تا آن اعتماد به نفس را بازیابند. اگر این اتفاق بیفتد، هری مگوایر می تواند نقش مهمی را ایفا کند."

بسیاری از کارشناسان فوتبال انگلستان بعد از نمایش‌های این فصل کاپیتان منچستر یونایتد، نگران عملکرد هری مگوایر در قالب تیم ملی فوتبال این کشور در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر در سال جاری هستند.

9404