صحبت‌های جالب کاپیتان شیاطین‌سرخ درباره رانگنیک و حواشی اخیر

صحبت‌های جالب کاپیتان شیاطین‌سرخ درباره رانگنیک و حواشی اخیر

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی پوش انگلیسی شیاطین سرخ مصاحبه ای مفصل و جنجالی را با رسانه های کشورش انجام داده و طی آن ضمن ادای احترام به سرمربی جدید تیم و راه و روش کاری او، به حضور خود در این تیم به عنوان کاپیتان افتخار کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، هری مگوایر، مدافع تیم ملی فوتبال انگلستان و کاپیتان باشگاه منچستر یونایتد طی مصاحبه ای، در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده که در ادامه، مهم ترین صحبت های این بازیکن انگلیسی شیاطین سرخ را می خوانید:

"من با بت هایی مانند رونی، فردیناند و ویدیچ بزرگ شدم و می خواهم آن چه را که آن ها به دست آورده اند، تکرار کنم. من افتخار می کنم که کاپیتان هستم و مسئولیت هدایت بازیکنان و ایجاد تفاوت بر عهده من است. من برای کسب جام به این جا آمدم. می‌ توانستم جای دیگری بروم، اما می‌ خواستم در منچستر یونایتد باشم و به آن ها کمک کنم تا به مسیر پیروزمندانه ای که باشگاه در دوران سرالکس داشت، بازگردند. اگر همه با هم باشیم، این اتفاق می افتد."

"توجه رالف رانگنیک به جزئیات و آماده سازی بسیار زیاد است و ما کاملاً به روش های او احترام می گذاریم و به آن ها اعتماد داریم. بله وقتی کادر فنی در نیم فصل تغییر می کند، سخت است؛ این اتفاق در خیلی از باشگاه ها می افتد. اما باز هم می گویم همه چیز به ما بازیکنان بستگی دارد. کیفیت بازیکنان و رهبران تیم، تضمین می کند که فصل را در جمع چهار تیم برتر و با جام به پایان برسانیم."

9404