صحبت‌های کاپیتان شیاطین‌سرخ در آستانه بازی امشب مقابل ليورپول

صحبت‌های کاپیتان شیاطین‌سرخ در آستانه بازی امشب مقابل ليورپول

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع انگلیسی و کاپیتان شیاطین سرخ در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه سرخ‌پوش شهر منچستر در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس، هری مگوایر، مدافع تیم ملی فوتبال انگلیس و کاپیتان باشگاه منچستر یونایتد در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید:

"اگر صادق باشم، فکر نمی‌کنم توقف چهارگانه لیورپول بخشی از انگیزه ما برای شکست دادن لیورپول باشد. انگیزه ما، رفتن به آنفیلد و بازی با لیورپول و پیروزی در یک مسابقه فوتبال و گرفتن سه امتیاز برای این باشگاه و هواداران است."

"هواداران در طول این فصل همراه ما بودند. ما می دانیم که آن ها به هر کجا که می روند، تعدادشان جلب توجه می کند. آن ها شگفت انگیز بودند؛ این فصل بسیار سختی بود."

"این که ما به آنفیلد برویم و عملکرد خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم، لحظه بزرگی برای ما خواهد بود که به هوادارانمان انگیزه بدهیم. شاد بودن هواداران انگیزه بزرگی برای ما بازیکنان است. بازی دور رفت، بدترین عملکرد فصل و یکی از بدترین بازی های دوران حرفه ای من بود و مطمئن هستم برای بقیه بچه ها هم همین طور بود. شما در این بازی ها نیازی به انگیزه ندارید. امشب به آنفیلد می رویم؛ این رقابت بسیار بزرگی است. وقتی به این باشگاه ملحق می شوید، رقابت کردن را می شناسید."

"این یک بازی بزرگ است که باید منتظر آن باشیم و می دانیم که باید بهترین بازی را انجام دهیم تا چیزی از این بازی به دست آوریم و این، هدفی است که باید برای آن آماده شویم."

9404