اظهارنظر اسطوره منچستريونايتد در خصوص بازوبند کاپیتانی این تیم

اظهارنظر اسطوره منچستريونايتد در خصوص بازوبند کاپیتانی این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - اندی کول با اظهارات اخیر رانگنیک پیش از ترک منچستر در خصوص کاپیتانی تیم مخالفت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه سان چاپ کشور انگلستان، اندرو الکساندر کول، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و ستاره پیشین خط حمله شیاطین سرخ و همین‌طور برنده سه‌گانه با منچستر یونایتد می‌گوید که کاپیتانی این باشگاه نباید با رای بازیکنان تعیین شود. رالف رانگنیک، مربی موقت پیشین سرخ‌پوشان شهر منچستر ماه گذشته اظهار داشت که به شدت معتقد است که کاپیتان باید توسط تیم انتخاب شود نه توسط شخص سرمربی.

در واقع، این سیستمی است که رالف رانگنیک می‌گوید که در زادگاهش آلمان استفاده می‌شود که توسط دیگر سران تیم‌های لیگ برتر فوتبال جزیره مانند پپ گواردیولا از منچستر سیتی و میکل آرتتا در آرسنال نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

اما اندی کول، اسطوره شیاطین سرخ می‌گوید که معمولا در انگلیس این‌طور نیست به خصوص در منچستر یونایتد. اندی کول که به طور اختصاصی در گفت‌وگو با خبرنگار نشریه سان پیش از رویداد Masters Football در ارتباط با Bookmakers.com صحبت می‌کرد، در این باره چنین گفت: "آن‌چه در آلمان انجام می‌دهند، همان کاری نیست که در انگلیس انجام می‌دهند. اگر هری مگوایر یک فصل واقعا خوب داشت، آن‌ها در مورد کاپیتانی صحبت نمی‌کردند. او هم مثل هر کس دیگری فصل سختی را پشت سر گذاشته است. در نهایت، بدون شک فصل بعد به این موضوع پرداخته خواهد شد. منچستر یونایتد کاپیتان‌هایی باور نکردنی داشته است؛ روبو (برایان رابسون)، روی (کین)، (استیو) بروسی... متاسفانه دیگر این‌طور نیست. بنابراین وقتی در مورد رای دادن به کاپیتان در آلمان صحبت می‌کنید، آن در آلمان است. در انگلیس، منچستر یونایتد به برایان رابسون، استیو بروس و روی کین رای نداد. این‌طور نبوده که کسانی به آن‌ها رای داده باشند زیرا آن‌ها بازیکنانی هستند که با کاپیتانی آن‌ها می‌دانید چه چیزی به دست خواهید آورد."

9404