صحبت‌های رانگنیک درباره بازی امشب شیاطین‌سرخ مقابل برایتون

صحبت‌های رانگنیک درباره بازی امشب شیاطین‌سرخ مقابل برایتون

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی شیاطین سرخ پیش از بازی امشب تیمش مقابل برایتون با رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، رالف رانگنیک پیش از ديدار امشب منچستر یونایتد مقابل برایتون در لیگ برتر فوتبال انگلستان صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"کاوانی در دسترس است. مگوایر به تمرینات برگشته، او دو روز بعد از بازی با برنتفورد به ما اضافه شد و برای این بازی آماده خواهد بود و همراه ماست. کاوانی نیز در حال تمرین است، او به عنوان یار تعویضی به بازی خواهد آمد. رشفورد امشب غایب خواهد بود. او مریض شده است و تب او بالاست بنابراین امشب با ما نخواهد بود. وضعیت اریک بایی مشخص نیست، او دیروز با پزشک تماس گرفت و مشکلاتی در کمرش داشت و اکنون در حال بررسی است. باید ببینیم که آیا او می‌تواند بعد از آن تمرین کند یا نه."

"فکر می‌کنم در دو بازی خانگی آخر، ما 4 امتیاز مقابل چلسی و برنتفورد گرفتیم. اگر بخواهم در مورد بازی با برنتفورد صحبت کنم، این یکی از بهترین بازی‌های ممکن ما از نظر مالکیت توپ در 6 ماه گذشته بود. فکر می‌کنم مقابل برنتفورد تماشایی بودیم. این فقط نظر ذهنی من نیست، می‌توانید ببینید که بازیکنان در زمین لذت می‌بردند. همه چیز عالی نبود، اما در مالکیت توپ، ما بازی را کنترل می‌کردیم. من مطمئنم که تیم مثل بازی با برنتفورد، مقابل برایتون و کریستال پالاس بازی خواهد کرد. چیزی که من دوست دارم این است که آن‌ها از بازی با هم در زمین در دو بازی گذشته لذت بردند و این دقیقا همان رویکردی است که ما برای بازی مقابل برایتون نیاز داریم."

"ما قطعا در پایان فصل در مورد تغییرات و مربی جدید صحبت خواهیم کرد. هم اریک و هم من می‌خواهیم تمرکز کامل خود را روی بازی‌ها داشته باشیم. تن هاگ سه بازی تا پایان فصل دارد و هر کاری برای کسب عنوان قهرمانی در هلند انجام خواهد داد. ما توافق کرده‌ایم که در پایان فصل با هم در مورد همه چیز صحبت کنیم. در رابطه با فصل آینده، تغییراتی به وجود خواهد آمد. قرارداد تعداد کمی از بازیکنان به پایان می‌رسد و در مورد بازیکنان جدیدی که در اين‌جا به ما ملحق می‌شوند و بازیکنانی که قراردادهای طولانی مدت دارند، باید با هیئت مدیره صحبت شود. اریک تن هاگ باید ببیند که می‌خواهد با چه بازیکنانی کار کند. من با بازیکنانی که این‌جا هستند و بازیکنان جدید موافقم، این مسیر می‌تواند مثبت باشد و این چیزی است که ما تلاش می‌کنیم به آن برسیم."

"برای شروع، در دو هفته گذشته تحت نظارت من، لینگارد بازی‌های بسیار بیشتری نسبت به گذشته انجام داده است. در روز بازی مقابل چلسی به دلایل شخصی خانوادگی از من خواست که او را از لیست بازی حذف کنم و تمرینات را انجام دهد و این دلیلی بود که از بین سه بازیکن تعویضی من مجبور شدم بین کاوانی، لینگارد یا گارناچو جوان تصمیم بگیرم؛ دوست داشتم او را به زمین بیاورم و به او فرصت بازی بدهم. تصمیم گرفتم ادینسون را در مقابل برنتفورد به میدان بیاورم. اگر کسی را به زمین نمی‌فرستادم، ممکن بود بگویید بازی ندادن به کاوانی یا گارناچو بی‌کلاسی است. بعد از انجام دو تعویض، شما باید تصمیم مهمی بگیرید و این تصمیم مورد استقبال همه نخواهد بود و این بخشی از بازی است."

"در مورد پست‌های بازیکنان یا خانواده‌های آن‌ها در فضای مجازی، راستش را بخواهید من زیاد آن‌ها را نمی‌خوانم، در شش ماه گذشته وقت نداشتم تا این چیزها را دنبال کنم. من در اینستاگرام، فیسبوک و چیزهای دیگر مثل آن‌ها نیستم! تمرکز من روی توسعه و پیشرفت تیم بوده، این روزها در فضای مجازی هر کسی می‌تواند چیزی را بنویسد و این مهم است که ما نباید زیاد به آن‌ها توجه کنیم، مگر خود بازیکن چون ممکن است یک چیز متفاوت باشد."

"در مورد حضور مگوایر در بازی امشب، این تصمیمی است که باید بعد از تمرینات بگیرم، نمی‌خواهم ترکیب خودمان را برای حریفان لو بدهم."

9404