صحبت‌های هری مگوایر درباره عملکرد دخیا و جونز در خط دفاعی منچستری‌ها

صحبت‌های هری مگوایر درباره عملکرد دخیا و جونز در خط دفاعی منچستری‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع گران قیمت و ملی پوش انگلیسی شیاطین سرخ با رسانه رسمی این باشگاه گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی رسمی باشگاه منچستر یونایتد انگلستان، هری مگوایر، مدافع گران قیمت این تیم در گفت و گو با شبکه تلویزیونی منچستر یونایتد در مورد داوید دخیا گفت: "دخیا مطمئنأ هر هفته و همیشه سطح بالایی داشته و در لحظات بزرگ سیوهای بزرگی انجام داده است؛ اما این من را شگفت زده نمی‌کند زیرا او دخیا است. او یک دروازه‌ بان در کلاس جهانی است. دخیا شگفت انگیز بوده است و من فکر می‌ کنم بسیاری از بازیکنان از لحاظ عملکرد در این فصل ثبات لازم را نداشته‌ اند. ما این فصل خیلی بالا و پایین داشته‌ ایم؛ چه بیرون از زمین و چه از لحاظ تیمی‌ در درون زمین."

مدافع سه شیرها و شیاطین سرخ در ادامه‌ی این گفت و گو در مورد فیل جونز نیز صحبت کرد و گفت: "فکر می‌ کنم همه ما دیدیم که فیل جونز بعد از دو سال دوری و بازی نکردن برگشته است. او عالی و فوق العاده بود وقتی که بازی می‌ کرد. این من را واقعاً خوشحال می‌ کند که می‌ بینم او به زمین برگشته است و بازی می‌ کند. من با فیل جونز رابطه‌ی خوبی دارم و ما دوست‌ های خوبی هستیم. من زمان زیادی را با او گذرانده ام، زمانی که او به سختی مصدوم شد و دوران تاریک و سختی را می‌ گذراند."

هری مگوایر در پایان صحبت هایش نیز در خصوص اهداف تیمش در ادامه‌ی رقابت های فصل جاری چنین گفت: "ما در مدت دو ماه می‌ خواهیم در لیگ برای حضور در جمع چهار تیم برتر و سپس برای قهرمانی در هر دو جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا تلاش کنیم و خود را به چالش بکشیم. ما از جایگاه و موقعیتی که در لیگ داریم، راضی نیستیم اما مطمئناً چیزهای زیادی برای بازی کردن و انرژی و نیروی زیادی برای به دست آوردن داریم و چیزهای زیادی وجود دارند که باید در آن‌ ها پیشرفت کنیم. ما از حالا و تا پایان فصل باید به عنوان یک تیم و یک باشگاه با هم کار و تلاش کنیم و مطمئن شویم که به اهداف خود می‌ رسیم."

9404