عذرخواهی جالب نماینده مجلس غنا از مدافع منچستریونایتد

عذرخواهی جالب نماینده مجلس غنا از مدافع منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – در اتفاقی عجیب نماینده مجلس غنا که پیش تر، هری مگوایر را به دلیل کمک به گلزنی تیم حریف مسخره کرده بود، از این مدافع انگلیسی عذرخواهی کرد

به گزارش فوتبالی، نماینده مجلس غنا که تقریبا یک سال پیش هری مگوایر مدافع منچستریونایتد را مسخره کرده بود، از او عذرخواهی کرد

ایزاک آدونگو، نماینده کنگره غنا که در دسامبر 2022، به معاون رئیس جمهور با اشاره به سوء مدیریت بودجه لقب"مگوایر اقتصادی" داده بود و مدعی شده بود که مگوایر به دلیل "کمک به حریف" در زمین مقصر است، حالا از اظهارات قبلی خود پشیمان شده و بابت آنها عذرخواهی کرده و همچنین معتقد است که ستاره یونایتدی ها دوباره "به دوران اوج خودش برگشته" و موفق به گلزنی برای شیاطین سرخ شده و در حال حاضر مهره ای کلیدی برای این تیم به شمار می رود.

ماه های اخیر، روزهای مهمی برای مدافع یونایتد بود. با وجود مصدومیت هایی که قلب خط دفاعی شیاطین سرخ را نشانه رفته بود، این ملی پوش انگلیسی که به ندرت مهره تاثیرگذاری برای اریک تن هاگ در بازی های گذشته حساب می شد، خودی نشان داد و در پنج بازی اخیر یونایتد در لیگ 90 دقیقه کامل برای تیم بازی کرده است، اگرچه باید دید با توجه به اخبار مثبت درباره مصدومیت لوک شاو، عملکرد مگوایر در آینده چطور خواهد بود.

در حالیکه شاو قرار است زودتر از زمان مورد انتظار برگردد، اما لیساندرو مارتینز هافبک میانی یونایتدی ها تا سال جدید به ترکیب تیم اضافه نمی شود. اگر او قبل از بسته شدن پنجره ژانویه جانشین مگوایر در خط دفاعی شود، ممکن است دوباره شاهد جدایی احتمالی هری مگوایر از منچستر باشیم.

1369