نشست خبری کلوپ پیش از بازی حساس ليورپول مقابل منچسترسیتی

نشست خبری کلوپ پیش از بازی حساس ليورپول مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی قرمزهای آنفیلد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل سیتیزن‌ها شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از ديدار ليورپول مقابل منچستر سیتی در لیگ برتر فوتبال انگلستان حاضر شد و صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

درباره بازی یکشنبه؟

"انتظار یک بازی جذاب را دارم، می دانم که بعضی وقت‌ها با سیتی این اتفاق نیفتاده ولی این دفعه فکر کنم جذاب باشد چون هر دو تیم می‌خواهند پیروز مسابقه باشند، هر دو تیم می‌خواهند موقعیت‌هایی ایجاد کنند و از موقعیت‌هایی که در فضاهای مختلف نصیبشان می‌شود، استفاده کنند. پس به طور کلی انتظار یک بازی فوتبال جالب را دارم."

درباره کورس قهرمانی؟

"بازی فردا بسیار مهم است ولی قهرمان را مشخص نخواهد کرد. هنوز بازی‌های سخت و مهمی باقی مانده است. ولی احتمالاً مهم‌ترین بازی فصل ما خواهد بود و می‌دانم که افراد زیادی آن را در سرتاسر جهان تماشا خواهند کرد، پس سعی می‌کنیم بهترین تلاش خودمان را بکنیم."

درباره مصدومین احتمالی؟

"هیچ مصدومی تا بدین لحظه نداریم، گوشی‌ام را همین چند دقیقه پیش چک کردم و کسی از تیم پزشکی به من در مورد مصدومیت چیزی نفرستاده، پس احتمالاً همه بچه‌ها سالم هستند!"

درباره این‌که جیمی کرگر رقابت سیتی و لیورپول را بهترین رقابت تاریخ لیگ برتر میان دو تیم لقب داده؟

"کی این لقب را داده؟ (از حضار: جیمی کرگر) اوه اوکی! رقابت فوق‌العاده‌ایست بله، در این چند سال ما توانسته‌ایم فاصله با سیتی را هر فصل کاهش بدهیم و یکدیگر را برای بهتر شدن مداوم تحت فشار بگذاریم. فشار سختی روی هر دو تیم است و گاهی دیوانه‌وار هم می‌شود ولی هم‌زمان لذت‌بخش هم است. روز اولی که آمدم، فاصله ما با آن‌ها زیاد بود. چیزی که در چهار سال گذشته تغییر کرده، این است که بقیه از جمله سیتی مطمئن هستند وقتی با ما روبرو می‌شوند، روز سختی خواهند داشت و این خوب است."

"تمرکز شما همیشه روی بازی‌های خودتان است، اما لحظه‌ای در فصل وجود دارد که نمی‌توانید نتایج تیم‌های دیگر را دنبال نکنید. باور دارم که چیزی در ورزش بیشتر از یک حریف قوی به شما کمک نمی‌کند، به خصوص در درازمدت. برای مثال نادال در مقابل فدرر."

درباره پپ گواردیولا و کنفرانس خبری اخیرش که گفته بود می‌خواهد با زیاد فکر کردن (OverThink) تاکتیک‌های جدیدی مثل دوازده نفره بازی کردن اتخاذ کند؟

"او داشته با طعنه حرف می‌زده و شما که انگلیسی هستید باید متوجه می‌شدید. اگر کسی در اکوادور به خاطر ندانستن زبان انگلیسی تعجب کند مانعی ندارد؛ ولی او داشت شوخی می‌کرد. پپ بهترین مربی جهان است و همه ما در این مورد توافق داریم. چیزهایی که او برده، فوتبالی که تیم‌هایش بازی می‌کنند همه این‌ها گواه این مسأله است. از طرف دیگر بله ما مربیان زیاد فکر می‌کنیم و به همین دلیل است که گاهی اوقات اشتباه می‌کنیم و گاهی اوقات کارهای درست را پیدا می‌کنیم. ولی این مسأله ما را مستقل‌تر هم می‌کند."

درباره انتظارش از بازیکنان در این بازی؟

"باید از نظر فوتبالی در چالش‌ها درست عمل کنیم و از نظر فردی نیز واقعاً خوب باشیم، اما در نهایت این بازی یازده نفر در برابر یازده نفر دیگر است. از آن‌ها انتظار دارم که خودشان باشند و از آن لذت ببرند."

9404