ذوق‌زده شدن کلوپ از یادگیری یک کلمه جدید در کنفرانس مطبوعاتی!

ذوق‌زده شدن کلوپ از یادگیری یک کلمه جدید در کنفرانس مطبوعاتی!

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با سوالی در مورد حضور تیمش در لیگ اروپا در فصل آینده مواجه شد اما یادگیری یک کلمه جدید با این سوال باعث شد تا حسابی سر ذوق بیاید!

به گزارش فوتبالی، لیورپول که شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده است اما صحبت های اخیر کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی نشان می دهد که او همچنان از خندیدن و شوخی کردن دست بر نمی دارد. کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی لیورپول و ساوتهمپتون با سوالی مواجه شد که یک خبرنگار از او پرسید:"حضور در لیگ اروپا مثل یک جایزه "الکی" (booby prize ) برای شماست؟" که کلوپ در جوابش گفت:" چی؟" که یک نفر در کنارش برایش توضیح دهد:"جایزه ای که کسی دوست ندارد آن را ببرد."

این خبرنگار در ادامه گفت:" این که شما به لیگ اروپا بروید، چیزی نیست که بخواهید به خاطرش پز بدهید؟" که کلوپ در ابتدا از شنیدن عبارت Booby Prize (به معنی جایزه الکی یا فرعی) حسابی خندید و گفت:" نه، چی؟ الکی؟ (در حال خندیدن) باید تیمم پنجم می شد تا بتوانم یک کلمه جدید یاد بگیرم!"

کلوپ برای اولین بار از زمان حضورش در لیورپول در زمانی که هدایت تیمش را در یک فصل کامل به عهده دارد، نمی تواند دز میان چهار تیم برتر لیگ قرار بگیرد و با قرار گرفتن در رتبه پنجم به حضور در لیگ اروپا رضایت داده است.

4125