با اعلام وزیر ورزش مصر؛ محمد صلاح به بازی در ليورپول و تیم ملی مصر ادامه می‌دهد

با اعلام وزیر ورزش مصر؛ محمد صلاح به بازی در ليورپول و تیم ملی مصر ادامه می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - وزیر ورزش کشور مصر اعلام کرد که ستاره ملی‌پوش این کشور می‌خواهد که قرارداد خود را با باشگاه انگلیسی ليورپول تمدید کرده و به بازی برای قرمزهای آنفیلد و هم‌چنين تیم ملی فوتبال مصر ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه رادیوی سراسری کشور مصر و هم‌چنین رسانه مترو اسپورت، وزیر ورزش کشور مصر در سخنانی اعلام کرده که محمد صلاح می‌خواهد قراردادش را با لیورپول تمدید کند. طبق این گزارش، دکتر اشرف صبحی، وزیر ورزش و جوانان کشور مصر، از تحولات مثبت در روند تمدید قرارداد محمد صلاح با باشگاه لیورپول انگلستان و حضور این بازیکن برای دوره‌ای جدید در آنفیلد خبر داد. صبحی که در یک مصاحبه رادیویی درباره آینده ستاره لیورپول و تیم ملی مصر صحبت می‌کرد، در این ارتباط به خبرنگار رادیو گفت: "محمد صلاح می‌خواهد در لیورپول بماند و برای یک دوره جدید تمدید کند. من در فرودگاه و بعد از بازگشت از سنگال با او صحبت کردم و از او خواستم تا اتفاقات آن بازی را فراموش کند و خودش را برای آینده آماده نگه دارد. همچنین پیشنهاد کردم به باشگاه دیگری برود تا دوران حرفه‌ای خود را تکمیل کند و در جایی دیگر، دستاوردهای جدیدی کسب کند ولی او از تمایل خود برای ماندن در لیورپول به من خبر داد."

وزیر ورزش و جوانان کشور مصر در ادامه صحبت‌های خود چنین گفت: "از صلاح خواسته‌ام به انتقادات گزنده‌ای که به او وارد می‌شود توجه نکند و راه خود را ادامه دهد و همچنین خواستار توقف حملات علیه صلاح بعد از ناکامی در جام جهانی هستم. همچنین صحبت‌های او در رختکن تیم ملی اشتباه تفسیر شده است، چرا که محمد صلاح هم‌چنان برای تیم ملی مصر بازی می‌کند و از فوتبال بین‌المللی بازنشست نخواهد شد."

9404