رسمی؛ قرارداد فرعون مصری‌ها با لیورپول تمدید شد

رسمی؛ قرارداد فرعون مصری‌ها با لیورپول تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام قرارداد ستاره ملی‌پوش مصری با قرمزهای آنفیلد تمدید و این بازیکن در این تیم انگلیسی ماندگار شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی و با اعلام رسمی باشگاه لیورپول، قرارداد محمد صلاح، بازیکن تیم ملی فوتبال مصر ملقب به 'فرعون' و ستاره باشگاه لیورپول با این تیم انگلیسی تمدید شد و این بازیکن مدت طولانی‌تری در آنفیلد حضور خواهد داشت. اگر چه قرمزها در خصوص زمان پایان قرارداد محمد صلاح خبری منتشر نکرده‌اند اما گمانه‌زنی‌ها، از امضای قراردادی تا سال ۲۰۲۵ میلادی حکایت دارد.

محمد صلاح جایزه برترین بازیکن فصل ٢٠٢٢-۲۰۲۱ فوتبال انگلیس از نگاه اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای (PFA) را به خود اختصاص داد و در ۲۵۴ بازی برای لیورپول، ۱۵۶ گل به ثمر رسانده است.

محمد صلاح پس از تمدید قرارداد خود با لیورپول به خبرنگاران رسانه‌ها گفت: "من احساس فوق‌العاده‌ای دارم و برای بردن جام‌ها با باشگاه هیجان‌زده هستم. این یک روز شاد برای همه است. فکر می‌کنم تمدید کردن کمی زمان می‌برد، اما اکنون همه چیز انجام شده است؛ بنابراین ما فقط باید روی اتفاقات بعدی تمرکز کنیم. فکر می‌کنم ما در موقعیت خوبی هستیم که برای همه چیز بجنگیم. خریدهای جدیدی هم داریم. ما فقط باید سخت کار کنیم، دید خوبی داشته باشیم، مثبت باشیم و دوباره دنبال همه چیز برویم."

9404