اشتیاق ستاره لیورپول برای مذاکره بر سر تمدید قرارداد

اشتیاق ستاره لیورپول برای مذاکره بر سر تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد سه ستاره شاخص لیورپول، یعنی محمد صلاح، ویرجیل فن دایک و ترنت الکساندر آرنولد در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و مدیران قرمزهای مرسی ساید در تلاش هستند تا قرارداد این بازیکنان را تمدید کنند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول یکی از موفق‌ترین تیم‌های چند سال اخیر فوتبال انگلیس است. آن‌ها تنها تیمی هستند که در سال‌های اخیر توانستند قهرمانی را از منچسترسیتی آماده پپ گواردیولا گرفتند و دو فصل هم با اختلاف بسیار کم قهرمانی را از دست دادند و به نایب قهرمانی رضایت دادند. یکی از ارکان اصلی این موفقیت‌ها، ستاره‌های باکیفیت این تیم بودند. محمد صلاح مصری هم از جمله این بازیکنان بود.

در روزهای اخیر صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر این‌که لیورپول تصمیم دارد به زودی مذاکرات را برای تمدید قرارداد بازیکنان شاخص تیمش شروع کند. به نقل از فابریزیو رومانو، قرار است در روزهای آینده و یا هفته‌های آینده، مذاکرات میان لیورپول و محمد صلاح آغاز شود. دو طرف قصد دارند در خصوص شرایط قرارداد محمد صلاح صحبت کنند.

این خبرنگار ایتالیایی همچنین اضافه کرد که ستاره مصری اشتیاق زیادی برای شروع مذاکرات دارد. او از حضور در لیورپول راضی است و در کنار کادر فنی جدید لیورپول احساس راحتی می‌کند. قرارداد او قرار است از نظر مالی، پروژه و مدت قرارداد مباحثی است که قرار است در مذاکرات مورد بررسی قرار گیرد.

1428