صحبت‌های صلاح درباره تمدید قرارداد، کسب توپ طلا و اختلاف با مانه

صحبت‌های صلاح درباره تمدید قرارداد، کسب توپ طلا و اختلاف با مانه

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح می گوید که در لیورپول خوشحال بوده و معتقد است حقوق شما نشان دهنده این است که باشگاه چقدر از شما قدردانی می‌ کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در مصاحبه ای، صحبت های مهمی در ارتباط با موضوعات مختلف مطرح کرده که در ادامه می خوانید.

وضعیت تمدید قرارداد:

"چندین بار گفته‌ ام، اگر همه‌ چیز دست من باشد، می‌ خواهم در لیورپول بمانم اما این موضوع دست مدیریت است و آن‌ ها باید حلش کنند. مشکلی وجود ندارد اما باید سر قراردادم به توافق برسیم. همه‌ چیز به آن‌ ها بستگی دارد. حقوق شما، نشان‌ دهنده‌ی این است که باشگاه چقدر از شما قدردانی می‌ کند و حاضر است هر کاری انجام دهد تا شما را نگه دارد اما تصمیمات فقط بر اساس این چیزها گرفته نمی‌ شود."

شایعات علاقه‌ی ژاوی به جذب تو؟

"این موضوع را خواندم و واقعا این که باشگاهی مثل بارسلونا به من علاقه داشته باشد، مرا خوشحال می‌ کند اما اکنون در لیورپول خوشحالم. از آن‌ جایی که لیگ برتر قوی‌ ترین لیگ جهان است، ترجیح می‌ دهم همین‌ جا بمانم."

بردن توپ طلا:

"نمی‌ گویم که نمی‌ خواهم توپ طلا یا جایزه د بست را نبرم؛ قطعا می‌ خواهم برنده‌ی جفت آن‌ ها شوم اما اگر برنده نشوم هم مشکلی ندارد. معمولا به چیزهایی که می‌ خواهم، می‌ رسم. می‌ دانم که در آینده، هر دوی آن‌ ها را می‌ برم. هیچ نگرانی‌ ای وجود ندارد."

یورگن کلوپ:

"رابطه‌ ام با کلوپ خیلی خوب و حرفه‌ ای است؛ او همیشه سعی می‌ کند از من، بهترینم را بیرون بکشد و من همیشه تلاش می‌ کنم تا همه‌ی توانم را برای او و باشگاه ارائه دهم. البته که سر همه‌ چیز اتفاق نظر نداریم اما به طور کلی و در آخر، روی اکثر چیزها به تفاهم می‌ رسیم. من همیشه می‌ خواهم بازی کنم اما او مربی است و به خاطر تعداد بازی‌ ها، می‌ خواهد بازیکنانش استراحت هم داشته باشند اما در آخر به یک تفاهم می‌ رسیم. پنج سال است که باهمیم و من همیشه می‌ توانم از او بپرسم که چرا بازی نمی‌ کنم یا چرا به من استراحت می‌ دهد."

سادیو مانه و شایعات اختلاف با او:

"ما اوقات زیادی را کنار هم گذراندیم و روابطمان خیلی خوب و بر اساس احترام متقابل است. هیچ‌ وقت خارج از زمین، اختلاف نظری نداشتیم. یک‌ بار سادیو با عصبانیت زمین را ترک کرد و آن‌ جا اولین بار بود که مردم شروع به صحبت درباره‌ی این موضوع کردند. تمام پاس‌ هایی که من به او نمی‌ دادم یا او به من نمی‌ داد را به همین موضوع ربط می‌ دادند اما سادیو دو بازی قبل به من پاس گل داد و من هم به او پاس گل دادم."

9404