توصیه آرسن ونگر به لیورپول درمورد محمد صلاح

توصیه آرسن ونگر به لیورپول درمورد محمد صلاح

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق آرسنال معتقد است که حفظ محمد صلاح نباید باعث ایجاد مشکل در تمدید قرارداد سایر بازیکنان لیورپول شود.

به گزارش فوتبالی، آرسن ونگر سرمربی افسانه‌ای آرسنال و لیگ برتر انگلیس، که بیش از دو دهه را روی نیمکت توپچی‌ها در فوتبال این کشور گذراند، در دوران حضور در آرسنال افتخارات متعدد و روزهای به یاد ماندنی را خلق کرد.

به نقل از میرِر، پس از ماه‌ها بن‌بست در روند مذاکرات، نهایتا لیورپول مطمئن است که محمد صلاح، قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

با این حال، ونگر معتقد است که اگرچه تمدید قرارداد صلاح مهم است، اما باشگاه باید اطمینان حاصل کند که توافق عامل ایجاد مشکل در تمدید قرارداد با سایر بازیکنان تیم نمی‌شود.

ونگر به BeIN Sport گفت: "این (تمدید قرارداد صلاح با دستمزدی بالا) یک مشکل را حل می کند و مشکل دیگری ایجاد می‌کند. شما گاهی در این موقعیت قرار می‌گیرید و می‌گویید باید حداکثر تلاش خود را برای حفظ بازیکن انجام دهیم، اما شما دیگر پول کافی برای راضی کردن (بازیکنان دیگر را) ندارید، زیرا تمام توانایی خود را صرف یک بازیکن کرده‌اید."

محمد صلاح که قراردادش در تابستان 2023 به‌اتمام می‌رسد، مدت‌هاست که برای تمدید قرارداد با لیورپول دچار مشکل است و دستمزد پیشنهادی قرمزها او را برای ماندن در آنفیلد راضی نمی‌کرد.

9719