ستاره پرتغالی منچستریونایتد چه شماره‌ای را می‌خواهد؟

ستاره پرتغالی منچستریونایتد چه شماره‌ای را می‌خواهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز هافبک پرتغالی منچستریونایتد اعلام کرد که دوست دارد در اینده در منچستریونایتد شماره هشت را بپوشد، شماره ای که در حال حاضر در اختیار خوان ماتا است.

به گزارش فوتبالی، فرناندز به مدت سه فصل در اسپورتینگ شماره هشت را به تن کرد اما وقتی که در سال 2020 به یونایتد آمد، مجبور شد که شماره 18 را بپوشد. ماتا در سال 2014 از چلسی به یونایتد ملحق شد که در آن زمان به گرانترین خرید تاریخ این باشگاه تبدیل شد و شماره هشتی را تصاحب کرد که قبل از آن در اختیار اندرسون بود.

فرناندز در مصاحبه توییتری با هوادارانش در مورد شماره محبوبش گفت:" دوست دارم روزی شماره هشت را بپوشم... اما در حال حاضر بیشتر دوست دارم که برادرم خوان ماتا در کنارم بماند."

قرارداد ماتا با یونایتد در پایان فصل به اتمام می رسد و جدایی وی دور از انتظار نیست. هافبک 33 ساله در این فصل فقط پنج بازی داشته که به هیچ وجه در لیگ انگلیس بازی نکرده و پس از هشت سال از اولدترافورد جدا خواهد شد.

برونو به تازگی قراردادش را با یونایتد تا 2026 تمدید کرده و دستمزدش هم به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. وی یکی از مهمترین بازیکنان شیاطین سرخ است که مدیران یونایتد به شکل ویژه ای روی او حساب باز کرده اند.

4125