عکس؛ خشم برونو فرناندز از هل داده شدن توسط مامور امنیتی

عکس؛ خشم برونو فرناندز از هل داده شدن توسط مامور امنیتی

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز هافبک پرتغلی منچستریونایتد در حین جشن گلزنی تیمش در مقابل چلسی در روز یکشنبه به یکی از ماموران امنیتی ورزشگاه حمله ور شده است.

به گزارش فوتبالی، جیدون سانچو توانست گل اول بازی را برای منچستریونایتد به ثمر برساند. سانچو پس از گلش به سمت هم تیمی هایش رفت تا جشن بگیرد که البته برونو فرناندز هم در آن جا بود و برخورد شدیدی با یک مامور امنیتی در ورزشگاه داشت. در حقیقت این ماموران امنیتی سعی کرد که بازیکنان منچستریونایتد را از جایشان تکان بدهد که به نظر می رسد که بازیکن پرتغالی از این مسئله اصلا خوشحال نشد. برونو بدین ترتیب این مامور امنیتی را هل داد و البته الکس تیس سعی کرد که آنها را از هم دور کند.

درگیری برونو فرناندز با مامور امنیتی ورزشگاه استمفوردبریج از دید کاربران شبکه های اجتماعی دور نمانده است. یک کاربر نوشته است:" برونو آماده بود تا به ماموری که پس از جشن گل او را هل داده بود، کله بزند. عصبانی شدنش را دوست دارم!" و دیگری نوشته است:" آن مامور لعنتی می خواهد به چه برسد؟ اجازه بده که منچستریونایتد جشن گل بگیرد و بعد از آن به بازی برمی گردند و بازی شروع می شود."

برونو فرناندز و تیمش یک امتیاز از چلسی در بازی سخت مقابل صدرنشین لیگ انگلیس کسب کردند. جورجینیو در این بازی از روی نقطه پنالتی گل مساوی را به ثمر رساند. چلسی صدرنشینی خود را  حفظ کرد در حالی که منچستریونایتد با هجده امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.

4125