حضور هافبک فرانسوی شیاطین‌سرخ در لیگ برتر ادامه‌دار خواهد بود؟!

حضور هافبک فرانسوی شیاطین‌سرخ در لیگ برتر ادامه‌دار خواهد بود؟!

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا منتظر پایان قراردادش با شیاطین سرخ شهر منچستر است تا تصمیم نهایی را بگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه دیلی تلگراف چاپ انگلستان، پل پوگبا، هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه و ستاره خط میانی باشگاه منچستر یونایتد می‌خواهد اجازه دهد قراردادش با این تیم انگلیسی به پایان برسد و بعد از آن در رابطه با آینده‌اش تصمیم‌گیری کند. در حالی که تنها سه ماه و نیم از قرارداد فعلی او با شیاطین سرخ باقی مانده است، ستاره ملی‌پوش فرانسوی آزاد است تا با باشگاه‌های دیگر در خصوص پیش‌قرارداد گفت‌وگو کند.

علی‌رغم علاقه ادعایی از سوی تیم‌هایی همانند رئال مادرید اسپانیا، یوونتوس ایتالیا و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، تحولات کمی در ماه‌های اخیر رخ داده است. طبق این گزارش، این بازیکن بیست و نُه ساله فرانسوی ترجیح می‌دهد که منتظر بماند تا قراردادش در ماه جولای با منچستری‌ها به پایان برسد و بعد از آن تصمیم بگیرد که فصل آینده فوتبالش را کجا ادامه دهد. این گزارش اضافه می‌کند که این هافبک ملی‌پوش فرانسوی بسته به پیشنهاداتی که از باشگاه‌های دیگر دریافت می‌کند، ممکن است آماده پیوستن به یک باشگاه دیگر حتی در همین لیگ برتر جزیره باشد.

پل پوگبا پس از بازگشت از مصدومیت، خود را در ترکیب اصلی تیم منچستری جای داده است و این بازی‌ساز فرانسوی تنها در شکست اوایل هفته مقابل اتلتیکو مادرید در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشت.

9404