منچستریونایتد به دنبال تمدید قرارداد بلندمدت با ستاره جوان

منچستریونایتد به دنبال تمدید قرارداد بلندمدت با ستاره جوان

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان علاقه‌مند برای تمدید با مارکوس رشفورد می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ESPN، مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان مشتاق است تا با مارکوس رشفورد، مهاجم جوان و انگلیسی تیم خود قرارداد جدیدی امضا کند علی‌رغم این‌که او سختی هایی در این فصل دارد.

این بازیکن بیست و چهار ساله در این فصل کار سختی در بیست و هفت بازی داشته و تنها توانسته پنج گل و دو پاس گل برای شیاطین سرخ به ثمر برساند.

گفته می شود که مارکوس رشفورد به آینده خود در اولدترافورد فکر می کند؛ هنگامی که با نبردی برای بازگشت به تیم ملی انگلستان برای جام جهانی پیش رو روبرو است.

با این اوصاف و طبق این گزارش، علی‌رغم فرم بد این مهاجم، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد از این بازیکن خط حمله خود می خواهد که یک قرارداد طولانی مدت با قهرمان بیست دوره لیگ برتر امضاء کند.

این گزارش هم‌چنین می گوید که مدیران و مسئولان شیاطین سرخ تلاش می کنند که فعالیت های خارج از فوتبال این مهاجم را برای احیای فوتبال خود کاهش دهند‌؛ اما این بازیکن می خواهد که در هر دو جبهه کار خود را ادامه دهد.

رالف رانگنیک، سرمربی موقت و آلمانی منچستر یونایتد گفته است که به خود مارکوس رشفورد بستگی دارد که جایگاه منظم خود را در این تیم پس بگیرد.

قرارداد فعلی مارکوس رشفورد در ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی به پایان می رسد ولی این باشگاه می تواند به طور خودکار بند یک سال تمدید قرارداد را فعال کند.

9404