علاقه هافبک منچستريونايتد به تمدید قرارداد خود با این تیم

علاقه هافبک منچستريونايتد به تمدید قرارداد خود با این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن ناموفق منچستر یونایتد می‌خواهد قرارداد خود را با شیاطین سرخ تمدید کرده و فعلا در اولدترافورد ماندنی باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه سان چاپ کشور انگلستان، مدیران و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد انگلیس امکان و مسیر انجام پرس‌وجوهای اخیر مقامات و سران باشگاه‌های دیگر برای آرون فن بیساکا را مسدود کرده است و این موضوع باعث شده تا نمایندگان این فولبک انگلیسی تقاضای تمدید قرارداد بلندمدت خود را داشته باشند.

آرون فن بیساکا به تازگی به انتقال و عضویت در باشگاه انگلیسی کریستال پالاس مرتبط شده بود. اما حقوق دریافتی این بازیکن از مبلغی که عقاب‌ها توانایی پرداخت آن را دارند، بیشتر است. این موضوع هم باعث شده تا حتی گزینه به خدمت گرفتن و خرید قرضی این بازیکن از منچستر یونایتد نیز دشوار باشد. آرون فن بیساکای جوان به بک‌آپ دیوگو دالوت تبدیل شده و از آغاز سال جدید میلادی، تنها هفت مرتبه با پیراهن سرخ‌رنگ باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در میادین مسابقات حاضر شده و بازی کرده است.

اریک تن‌هاگ، سرمربی جدید و هلندی منچستر یونایتد انگلستان در مورد تیم کنونی این باشگاه سرخ‌پوش شهر منچستر تصمیم‌گیرنده و مغز متفکر سازنده خواهد بود و انتظار می‌رود که شاهد تغییرات زیادی در لیست نفرات حاضر در اولدترافورد و بازیکنان شیاطین سرخ برای حضور در رقابت‌های فصل آينده ليگ برتر فوتبال جزیره و سایر مسابقات باشیم.

9404