مدافع ملی‌پوش شیاطین سرخ در آستانه تمدید قرارداد با منچستری‌ها

مدافع ملی‌پوش شیاطین سرخ در آستانه تمدید قرارداد با منچستری‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان شیاطین سرخ احتمالا قرارداد خود را با این تیم تمدید خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه سان، هری مگوایر، مدافع بیست و هشت ساله منچستر یونایتد در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا، از میادین مسابقات دور است اما خود را به همراه رافائل واران به عنوان یکی از ارکان مهم و اصلی تیم منچستر یونایتد نشان داده است.

هری مگوایر پیش از مصدومیت در بازی مقابل استون ویلا، در پنج بازی ابتدایی شیاطین سرخ در لیگ جزیره به میدان رفته بود. مدافع تنومند منچستر یونایتد به دلیل این مصدومیت، بازی های مقدماتی جام جهانی را نیز از دست داده است.

طبق این گزارش، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد می‌ خواهد با تمدید قرارداد هری مگوایر و بالا بردن میزان دستمزدش، پاداش عملکرد خوب این بازیکن ملی پوش در این دو سال اخیر را بدهد. مدیریت منچستری ها در نظر دارد تا حقوق سیصد هزار پوند در هفته را به هری مگوایر پیشنهاد بدهد تا این بازیکن در این تیم، دستمزدی همانند داوید دخیا دریافت کند.

خبرنگار سان مدعی شده مذاکرات بازیکن سابق لستر سیتی با مدیران منچستر یونایتد آغاز شده و این باشگاه امیدوار است تا قرارداد هری مگوایر با این تیم تا سال ۲۰۲۶ تمدید شود.

قرارداد فعلی هری مگوایر تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد. این مدافع مستحکم در یکصد و چهارده بازی برای شیاطین سرخ در تمامی رقابت ها، پنج گل و پنج پاس گل هم به ثبت رسانده است.

9404