مربی شخصی ستاره فرانسوی شیاطین‌سرخ هم تلویحاً تأیید کرد: جدایی منطقی‌تر است!

مربی شخصی ستاره فرانسوی شیاطین‌سرخ هم تلویحاً تأیید کرد: جدایی منطقی‌تر است!

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک ملی‌پوش و فرانسوی شیاطین سرخ شهر منچستر یک مربی شخصی هم دارد و حالا این مربی در خصوص مسائل مختلف مربوط به شاگرد سرشناس خود صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، پل پوگبا، هافبک خوش نقش تیم ملی فوتبال فرانسه و ستاره خط میانی باشگاه منچستر یونایتد انگلستان یک مربی به صورت خصوصی و شخصی نیز برای خود دارد که جهت انجام تمرینات خارج از تیمی خود از تجربیات او بهره می‌گیرد. مَدی، مربی شخصی پل پوگبا می‌باشد که حالا و بعد از مدت‌ها در خصوص شاگرد مشهور و سرشناس خود و آینده او صحبت‌هایی را مطرح کرده است. مربی شخصی پل پوگبا ضمن تأیید تلویحی خروج این ستاره فرانسوی از جمع نفرات منچستری‌ها می‌گوید: "به نظرم این که پل پوگبا به دنبال تجربه جدیدی باشد، کار درستی است. شاید منچستر یونایتد هم به دنبال تمدید قرارداد باشد اما منطقی‌ترین راه ممکن، پایان دادن به این همکاری دوجانبه و جدایی از یکدیگر است. زمان تغییر، چشیدن طعم چالش‌ها، احساسات و محیط‌ جدید برای پل پوگبا و باشگاه منچستر یونایتد فرا خواهد رسید تا با امتحان کردن یک مسیر متفاوت، هر دو طرف راضی و خوشحال باشند."

مربی شخصی ستاره فرانسوی شیاطین سرخ در ادامه صحبت‌هایش گریزی هم به اهداف شاگرد خود در آینده و معیارهای پوگبا برای انتخاب تیم بعدی‌اش زد و گفت: "به نظرم پل الان از شرایط کنونی‌اش لذت می‌برد و منچستر یونایتد هم تیم خوبی را در اختیار دارد. به خصوص از زمانی که کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت که به اولدترافورد بازگردد. مشکل اما این‌جاست که نتیجه مطلوب برای تیم به دست نمی‌آید. یک بازیکن بزرگ، وقت خودش را در رقابت‌های کم‌اهمیت هدر نمی‌دهد؛ پوگبا می‌خواهد که برای رسیدن به جام‌های جاه‌طلبانه‌تر، انگیزه داشته باشد."

9404