پیشنهاد نجومی منچسترسیتی به هالند؛ پردرآمدترین بازیکن لیگ انگلیس

پیشنهاد نجومی منچسترسیتی به هالند؛ پردرآمدترین بازیکن  لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد بحرانی تاریخی را تجربه می کند اما در نقطه مقابل منچسترسیتی در بهترین شرایط خود قرار دارد و هر روز با اخبار خوشی مواجه می شود.

به گزارش فوتبالی، دیلی میل گزارش داده است که تیم گواردیولا حالا از رقبایش برای خرید ارلینگ هالند سبقت گرفته است و می خواهد مهاجم نروژی را با دستمزدی نجومی به خدمت بگیرد. در حقیقت منچسترسیتی حاضر شده به ستاره نروژی هفته ای 500 هزار پوند معادل 600 هزار یورو دستمزد بدهد. هالند با این رقم می تواند به پردرامدترین بازیکن لیگ انگلیس تبدیل شود و بالاتر از کریستیانو رونالدو و دی بروینه قرار بگیرد که هفته ای 375 هزار پوند دستمزد می گیرند.

دستمزد سالانه هالند به حدود 30 میلیون یورو در سال بدون احتساب مالیات خواهد رسید که البته سیتی باید 75 میلیون یورو به دورتموند بپردازد و 40 میلیون یورو هم سهم ایجنت های این بازیکن یعنی مینو رایولا و پدرش یعنی آلف اینگ هالند خواهد بود.

رئال مادرید به خرید هالند علاقه زیادی دارد اما درخشش بنزما باعث شده تا مدیران رئال نسبت به خرید وی چندان مطمئن نباشند.  در حقیقت رئال ترجیح می دهد که خرید هالند به 2023 موکول شود در حالی که این بازیکن قصد جدایی را در همین تابستان دارد.

4125