رسمی؛ ارلینگ هالند به منچسترسیتی پیوست

رسمی؛ ارلینگ هالند به منچسترسیتی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه منچسترسیتی در بیانیه ای اعلام کرد که برای انتقال ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند رسما به منچسترسیتی پیوست. باشگاه انگلیسی با اعلام این خبر اعلام کرد که با دورتموند به توافق رسیده اند و در تلاش هستند تا آخرین جزئیات را نهایی کنند و با بازیکن نروژی نیز به توافق برسند.

بدین ترتیب منچسترسیتی بند آزادسازی 75 میلیون یورویی ارلینگ هالند را به دورتموند پرداخت و مهاجم نروژی را به ترکیبش اضافه کرد. هالند مورد توجه باشگاه های دیگر نظیر بایرن مونیخ، پی اس جی، رئال مادریدو بارسلونا هم قرار داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که راه حضور در منچسترسیتی را در پیش بگیرد و در تیمی بازی کند که زمانی پدرش آلف اینگ هم در آن بازی کرده است.

در مورد جزئیات قرارداد چیزی منتشر نشده است اما به نظر می رسد که دستمزد هالند در سیتی بیش از 20 میلیون یورو باشد. از سویی وکلای این بازیکن و پدرش هم مجموعا چیزی حدود 75 میلیون یورو کمیسیون دریافت خواهند کرد. انتقال هالند به سیتی را می توان اولین بمب بزرگ تابستان 2022 به شمار آورد و حالا گواردیولا پس از سالها انتظار بالاخره صاحب خرید محبوبش در فاز هجومی شده است. پپ مدتها بود که از مدیران سیتی خواسته بود که برایش مهاجم بخرند.

4125