امیدهای رئال مادرید بر باد رفت؟ پیشنهاد وسوسه‌انگیز منچسترسیتی به هالند

امیدهای رئال مادرید بر باد رفت؟ پیشنهاد وسوسه‌انگیز منچسترسیتی به هالند

پایگاه خبری فوتبالی-ارلینگ هالند در آستانه عقد قرارداد جدیدی با منچسترسیتی  قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند در آستانه عقد قرارداد جدیدی با منچسترسیتی است که او را به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس تبدیل می‌کند. با این وجود، رئال مادرید ناامید نشده و همچنان امیدوار است تا فوق ستاره نروژی آبی‌های منچستر را از طریق استفاده از بند آزادسازی در قرارداد او، به خدمت بگیرد.

قرارداد فعلی هالند با سیتی‌زن‌ها در سال ۲۰۲۷ به پایان می‌رسد اما بند آزادسازی در قراردادش، به او اجازه انتخاب باشگاه دیگری را می‌دهد. انتظار می رود قرارداد جدید نیز حاوی بند آزادسازی باشد تا همچنان کورسوی امیدی برای رئال مادرید وجود داشته باشد.

هالند شروعی خیره‌کننده در فصل جدید لیگ برتر داشته و در ۳ بازی ابتدایی من‌سیتی، ۷ گل به ثمر رسانده است. این مهاجم با هت‌تریک‌های متوالی در لیگ برتر مقابل ایپسویچ و وستهم، نشان داد که فصل جدید را در اوج آمادگی آغاز کرده است. 

روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش داد که در صورت عقد قرارداد جدید، منچسترسیتی هالند را به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس تبدیل می‌کند. در حال حاضر هم‌تیمی هالند یعنی کوین دی بروین، پردرآمدترین بازیکن فوتبال بریتانیا است.

گفته می‌شود دی بروین در من‌سیتی ۴۲۵ هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد. این در حالی است که اکنون، هالند هر هفته ۳۷۵ هزار پوند حقوق پایه دریافت می‌کند.

۱۰۳۳