ارلینگ هالند رئال مادرید را دوست دارد

ارلینگ هالند رئال مادرید را دوست دارد

پایگاه خبری فوتبالی - استیو مک‌منمن ستاره سابق رئال مادرید معتقد است که به احتمال فراوان این باشگاه مقصد بعدی ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند از زمان پیوستنش به دورتموند به یکی از ستاره‌های جذاب فوتبال تبدیل شده و به احتمال فراوان هالند در تابستان آینده از بروسیا دورتموند جدا خواهد شد. در قرارداد هالند بند فسخ وجود دارد. رئال مادرید، بایرن مونیخ، لیورپول و چلسی از مشتریان ثابت ارلینگ هالند می‌باشند و البته بسیاری دیگری از باشگاه‌ها نیز قصد به خدمت گیری ستاره سابق سالزبورگ را دارند. 

به نقل از مارکا، مک منمن در گفت و گویی با اسپورت در این باره گفت: "فکر نمی‌کنم که لیورپول در رقابت خرید هالند در تابستان آینده حضور داشته باشد. واقعا فکر می‌کنم که او به رئال مادرید خواهد رفت و همچنین خود این بازیکن از رئال مادرید خوشش می‌آید. فکر نمی‌کنم که رقم بند فسخ، دلیل اصلی کنار کشیدن لیورپول باشد. اما اگر چنین بازیکنی بخواهید، باید دستمزد زیادی به او بدهید و به همین دلیل ممکن است بازیکنان دیگر نیز چنین خواسته‎‌ای داشته باشند. همچنین مینو رایولا مدیر برنامه‌های او نیز خواهان مبلغ زیادی پول می‌باشد و به همین دلیل فکر نمی‌کنم که لیورپول بتواند در رقابت برای جذب هالند حضور داشته باشد."

4416