شرط یوونتوس برای خرید رودیگر از چلسی مشخص شد؛ پای 'دیوار تورین' در میان است!

شرط یوونتوس برای خرید رودیگر از چلسی مشخص شد؛ پای 'دیوار تورین' در میان است!

پایگاه خبری فوتبالی - انتقال احتمالی مدافع ملی‌پوش آلمانی چلسی انگلستان به باشگاه ایتالیایی یوونتوس و شهر تورین، به آینده لئوناردو بونوچی و جورجیو کیلینی، دو مدافع مستحکم تیم ملی فوتبال ایتالیا و ستارگان خط دفاعی باشگاه یوونتوس بستگی دارد و مدیریت بیانکونری در حال بررسی شرایط می‌باشد.

آینده آنتونیو رودیگر، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان و بازیکن خط دفاعی باشگاه چلسی انگلستان در حال حاضر نامشخص و معلق است زیرا قرارداد کنونی این بازیکن ملی‌پوش آلمانی با باشگاه چلسی لندن در فصل تابستان آینده به پایان خواهد رسید. مشکلات اخیر آبی‌های لندنی بعد از تحریم رومن آبراموویچ، مالک روس تبار این باشگاه می‌تواند به این معنی باشد که بعید است شاهد تمدید قرارداد بازیکن آلمانی خط دفاعی آبی‌ها باشیم.

چندین باشگاه مطرح و سرشناس اروپایی وجود دارند که در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان آینده برای به صورت رایگان در اختیار گرفتن آنتونیو رودیگر تلاش خواهند کرد؛ از جمله باشگاه یوونتوس ایتالیا. بازیکن سابق آ اس رم اولین انتخاب ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس برای تقویت خط دفاعی بانوی پیر در رقابت‌های فصل آینده سری آ ایتالیا می‌باشد.

با این اوصاف، مقامات بیانکونری هنوز در حال بررسی پیشنهاد خود برای به خدمت گرفتن این ملی‌پوش آلمانی هستند؛ نه فقط به خاطر دستمزد بالای این بازیکن، بلگه مدیران بانوی پیر می‌خواهند بفهمند که آیا می‌توانند حداقل برای مدت یک فصل دیگر روی لئوناردو بونوچی و جورجیو کیلینی در خط دفاعی تیم خود حساب باز کنند یا خیر.

دو مدافع میانی کهنه‌کار و با سابقه آتزوری و بیانکونری که در میان هواداران یوونتوس به 'دیوار توربن' شهرت یافته‌اند، همچنان برای مدیران و کادر فنی باشگاه تورینی مهم هستند اما هر دوی این بازیکنان در رقابت‌های فصل جاری با مشکلات متعدد مربوط به آسیب دیدگی‌های گوناگون دست و پنجه نرم کرده و می‌کنند.

اگر مدیریت باشگاه یوونتوس همچنان بتواند حداقل برای مدت یک فصل دیگر نیز روی بونوچی و کیلینی حساب باز کند، ممکن است به جای سرمایه‌گذاری مالی بزرگ روی آنتونیو رودیگر، بازیکنان دیگری را برای این منظور انتخاب و جذب کند.

9404