بونوچی راه موفقیت یوونتوس را لو داد/ توصیه‌ی مدافع باتجربه بانوی پیر به موراتا

بونوچی راه موفقیت یوونتوس را لو داد/ توصیه‌ی مدافع باتجربه بانوی پیر به موراتا

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوسی ها که دیشب توانستند با دو گل از سد بولونیا بگذرند، امیدوارند شرایط تیمشان با گذشت زمان بهتر شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، لئوناردو بونوچی، ملی پوش با تجربه و مدافع پر افتخار یوونتوس بعد از کسب پیروزی دو بر صفر برابر بولونیا در گفت و گو با رسانه ها گفت: "همان طور که بارها تکرار می کنیم، ما باید به خودمان و نتایج و عملکردمان بنگریم. اگر با نگرش دیشب بازی کنیم و همین طور از خودگذشتگی و اعتماد داشته باشیم، موفق می شویم. اگر بازی فنی و تکنیکی ای ارائه دهیم، می توانیم انتظار نتایج هم داشته باشیم. بازی دیشب بسیار مهم بود. نگرش دیدار دیشب؛ مسأله اصلی این است که ما در طول این مدت عملکرد یکسانی نداشتیم و بسیار متناوب ظاهر شدیم. باید ثبات پیدا کنیم و در بازی های انفرادی هم بهتر شویم. فدریکو برناردسکی پاس گل خوبی داد؛ او در حال ادامه عملکرد و بازی های خوب خودش است. آلوارو موراتا گلزنی هایش را ادامه می دهد و مویس کین بازی بسیار خوبی در پست خود انجام داد. اگر در چنین زمین هایی به برتری برسیم، درونمان انگیزه و رضایت مثبت نقش می گیرد و این احساس باقی می ماند تا نتایج بهتر را در اینده کسب کنیم. ما در طول هفته کار می کنیم و ایده‌ی خاص و بهتری را برای بهبود روندمان به کار می گیریم."

مدافع کهنه کار بیانکونری درباره‌ی آلوارو موراتا و شرایط و عملکرد این مهاجم اسپانیایی گفت: "این طبیعی است که در زمانی که گلزنی نمی کنی، از نظر روحی در شرایط خوبی نیستی؛ او باید درک کند که همه در یووه با او و در کنار او هستند. برای شرایط خوب و گلزنی تیمی همه تلاش می کنیم؛ هر از گاهی موفق می شویم و گاهی نیز نه. من همیشه تلاش می کنم تا نهایت کوشش خودم را انجام دهم. به این که کدام بازیکن پیش رو یا کنار من است، فکر نمی کنم. دلیخت دیشب خیلی خوب بازی کرد و همین طور کوادرادو. اما آرنائتوویچ را بازیکنی با کیفیت و با تکنیک بالا دیدم که شروع به اثبات توانایی های خود کرده است."

9404