تحکیم جایگاه چهارمی بانوی‌پیر با بریس مدافع باسابقه ایتالیایی در روز تولدش

تحکیم جایگاه چهارمی بانوی‌پیر با بریس مدافع باسابقه ایتالیایی در روز تولدش

پایگاه خبری فوتبالی - در نخستین دیدار از روز دوم مسابقات این هفته سری آ ایتالیا، کالچو، بعد از ظهر امروز بیانکونری در زمین خود پذیرای ونتزیا بود که در پایان هم با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافت.

به گزارش فوتبالی، در چهارچوب نخستین مسابقه از روز دوم رقابت‌های هفته سی و پنجم فوتبال سری آ ایتالیا، کالچو، بعد از ظهر امروز یکشنبه، یکم می سال 2022 میلادی مصادف با یازدهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ هجری شمسی و از ساعت 15:00 به وقت ایران، شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در تیم راه‌راه سفید و مشکی پوش یوونتوس در استادیوم آلیانز شهر تورین میزبان حریف خود ونتزیا بودند که در نهایت نیز موفق شدند با حساب دو بر یک از سد میهمان خود عبور کرده و سه امتياز این مسابقه خانگی را به جمع اندوخته‌های خود اضافه کنند.

مکس الگری تیم خود را با این ترکیب روانه این دیدار کرده بود:

وویچک شزنی، ماتیاس دلیخت، لوکا پلگرینی، لئوناردو بونوچی، دنیلو، آدرین ربیوت، دنیس زکریا، فدریکو برناردسکی، فابیو میرتی، آلوارو موراتا، دوشان ولاهوویچ

شماتیک ترکیب بیانکونری در این دیدار را نيز در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

ترکیب ابتدایی ونتزیا در این مسابقه را نیز در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید:

بازی در نیمه نخست با برتری نسبی بازیکنان تیم میزبان آغاز شد و بانوی پیر حملات نصفه و نیمه ای را که بعضا جدی هم به نظر می‌رسید، روی دروازه میهمان خود تدارک می‌دید. این حملات که با در اختیار داشتن مالکیت توپ و میدان نیز همراه بود، خیلی زود جواب داد و این لئوناردو بونوچی، مدافع کهنه‌کار و ملی‌پوش ایتالیایی بیانکونری بود که در روز تولد خودش موفق شد روی پاس ماتیاس دلیخت، زوج خود در خط دفاعی یوونتوس با ضربه سر دروازه‌ میهمان را باز کرده و با گلزنی خود، تیمش را با نتیجه یک بر صفر پیش بیندازد.

در ادامه نیمه نخست این مسابقه نیز روال بازی بر همین منوال بود که توپ و میدان در اختیار بازیکنان بیانکونری بود و یاران ونتزیا هم گاهی از طریق ضد حملات خود، حملات جسته و گریخته‌ای را روی دروازه میزبان ترتیب می‌دادند که تمام این تلاش‌ها از سوی دو تیم تا پایان نیمه اول بی نتیجه ماند و در نهایت، این نیمه با همان تک گل بونوچی به سود راه‌راه سیاه و سفیدپوشان تورینی به اتمام رسید. تنها اتفاقات مهم دیگر این نیمه، برخورد توپ یاران یوونتوس به تیر دروازه حریف و هم‌چنین نشان دادن کارت زرد به دنیس زکریا توسط داور این مسابقه بود.

در آغاز نیمه دوم این مسابقه، بازی متعادل شروع و به آرامی پی‌گیری می‌شد و یوونتوس هم چندان میلی به زدن گل دوم نشان نمی‌داد. ونتزیا هم کیفیت و توان لازم برای ایجاد موقعیت گل روی دروازه میزبان را بروز نمی‌داد. در اواسط نیمه دوم این مسابقه، مکس الگری که روند تیمش را نامناسب می‌دید، دست به ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش زد و پائولو دیبالا و الکس ساندرو را به جای فدریکو برناردسکی و لوکا پلگرینی وارد زمین مسابقه کرد تا بتواند در روند حرکتی تیمش تغییر مثبتی بدهد.

در دقایق میانی نیمه دوم، یاران ونتزیا نیز گهگاه با استفاده از شوت‌های از راه دور، دروازه میزبان پرآوازه خود را هدف قرار می‌دادند که شزنی در چند نوبت با انجام چند واکنش دیدنی، مانع از ورود توپ به دروازه‌اش و گلزنی حریف شد. آلوارو موراتا نیز در این نیمه جای خود در ترکیب یوونتوس را به مویزه کین داد. در اواسط نیمه دوم، سرانجام اصرار یاران میهمان بر زدن شوت‌های از راه دور نتیجه داد و روی یکی از این ضربات بود که دروازه‌بان لهستانی بانوی پیر تسلیم و دروازه‌اش باز و حساب کار دو تیم به تساوی یک یک کشیده شد.

بیانکونری که انگار از گل تساوی حریف عصبانی شده بود، تنها چند دقیقه بعد مجددا پیش افتاد. این بار روی کرنر ارسالی، دنیلو با ضربه سر توپ را مقابل دروازه حریف به لئوناردو بونوچی رساند تا این مدافع ملی‌پوش و باسابقه ایتالیایی در روز تولدش موفق شود که دومین گل خودش و تیمش را نیز به ثمر برساند.

بعد از این گل، آرتور ملو و جورجو کیلینی هم جایگزین فابیو میرتی و دوشان ولاهوویچ شدند و مشخص بود که الگری می‌خواهد این نتیجه و سه امتياز کسب شده را حفظ کند. تلاش‌های دو تیم تا پایان این مسابقه منجر به زده شدن گل و تغییر نتیجه نشد و این مسابقه در نهایت با همان دو گل لئوناردو بونوچی و تک گل یاران ونتزیا، با نتیجه دو بر یک به سود یوونتوس به اتمام رسید.

این‌جا

9404