مشخص شدن چهار گزینه بارسلونا در صورت عدم جذب هالند

مشخص شدن چهار گزینه بارسلونا در صورت عدم جذب هالند

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند گزینه اصلی بارسلونا برای فصل آینده است اما خرید وی آسان نیست.

به گزارش فوتبالی، کاتالان ها ماه هاست که برای خرید هالند تلاش می کنند اما خرید هالند آسان نیست چرا که منچسترسیتی، رئال مادرید و بایرن مونیخ هم به دنبال خرید وی هستند. بارسلونا در تابستان قبلی اوبامیانگ را خرید و مهاجم گابونی فصل بعد هم در بارسا خواهد بود اما لاپورتا در صورتی که نتواند هالند را بخرد، به دنبال تقویت تیمش در خط حمله خواهد بود.

موندودپورتیوو گزارش داده است که یکی از گزینه های بارسلونا، روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی است که در تابستان گذشته به چلسی ملحق شد اما شرایط چندان خوبی در تیم لندنی ندارد و به جدایی فکر می کند. البته قیمت وی بالا خواهد بود چرا که چلسی برای خریدنش 115 میلیون یورو هزینه کرده است. بارسا به همین خاطر گزینه ای ارزان تر از چلسی را هم دنبال می کند: تیمو ورنر مهاجم 26 ساله سابق اشتوتگارت که به دنبال جدایی از استمفوردبریج است.

پاتریک شیک مهاجم چکی و 26 ساله لورکوزن گزینه دیگری است که شاید شهرت کمتری نست به دو نفر دیگر داشته باشد اما دومین گلزن برتر فصل بوندسلیگا با 20 گل است که فقط لواندوفسکی را بالاتر از خود دارد. گزینه چهارم نیز رافائل لئائو 22 ساله است که البته بازیکن پرتغالی میلان بیشتر در جناحین بازی می کند و مهاجم نوک نیست.

هر چهار گزینه با باشگاه هایشان قراردادی طولانی دارند: لئائو تا 2024 ، ورنر و شیک تا 2025 و لوکاکو تا 2026 که خریدنشان آسان نیست. البته بارسا در نظر دارد که بقیه پست ها را با خریدهای رایگان نظیر کریستینسن، آزپیلیکوئتا و کسیه تکمیل کند و تنها هزینه ای که خواهد داشت، مربوط به پست مهاجم نوک خواهد بود.

4125