پلن بی بارسلونا در پروژه جذب ارلینگ هالند مشخص شد

پلن بی بارسلونا در پروژه جذب ارلینگ هالند مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - آبی اناری ها در صورت شکست و عدم موفقیت در پروژه به خدمت گرفتن ارلینگ هالند، یک پلن بی هم دارند که توسط رسانه ها فاش شده است. 

به گزارش فوتبالی و طبق گفته منابع متعدد در اسپانیا از جمله جرارد مورنو، خبرنگار سرشناس نزدیک به مقامات باشگاه کاتالانی، بارسلونا کاملاً اصرار و قصد دارد که در فصل تابستان آینده، ارلینگ هالند را از دورتموند به خدمت بگیرد. با این شرایط، بلوگرانا خیلی خوب می داند که عملیات در اختيار گرفتن این بازیکن نروژی، از نظر مالی بسیار سخت و دشوار خواهد بود. بنابراین مدیریت باشگاه بارسلونا برای این منظور یک برنامه دوم یا اصطلاحا یک پلن بی هم دارد. به گفته جرارد رومرو، بازیکن مورد نظر کاتالان ها به منظور هدف جایگزین هالند، دوشان ولاهوویچ، مهاجم صربستانی فیورنتینا است.

دوشان ولاوویچ که متولد ژانویه سال 2000 است، این فصل از رقابت های لیگ سری آ ایتالیا را با پانزده گل و دو پاس گل در هفده بازی نخست خود در لیگ شروع کرده است.

علاوه بر این، این مهاجم جوان بیست و یک ساله واقعاً سریع است. این بازیکن هم سریع است و هم شوت زن خوبی است و هم نسبت به ارلینگ هالند نروژی، هزینه و قیمت کمتری خواهد داشت.

9404