رابطه‌ی دوستانه‌ای که ارلینگ هالند را به بارسلونا نزدیک‌تر می‌کند

رابطه‌ی دوستانه‌ای که ارلینگ هالند را به بارسلونا نزدیک‌تر می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - خبرنگار معروف ایتالیایی در توییتر خود از ادامه‌ی تلاش های مدیریت باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون برای جذب مهاجم جوان و ملی پوش نروژی بروسیا دورتموند آلمان خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس حوزه‌ی نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان در فوتبال اروپا و جهان، مینو رایولا، مدیر برنامه های مشهور بسیاری از بازیکنان مطرح و معروف فوتبال جهان همیشه بهترین بازیکنانش را به نزدیک ترین دوستانش می‌ فروشد.

این روزنامه نگار معتبر ایتالیایی در ادامه‌ی این گزارش خود از رابطه‌ی بسیار خوب مینو رایولا با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونای اسپانیا می گوید و این چنین اضافه می کند که همین مسأله، باشگاه کاتالانی را به یکی از مشتریان مهم و مدعیان اصلی خرید و به خدمت گرفتن ارلینگ هالند نروژی تبدیل می‌ کند.

لازم به ذکر است که ارلینگ هالند در طی رقابت های فصل جاری نوزده مسابقه را با پیراهن زردپوشان بروسیا دورتموند در بوندسلیگای یک آلمان به میدان رفته که در طی این نوزده مسابقه نیز موفق شده که بیست و دو گل به ثمر برساند و شش پاس گل نیز برای هم تیمی های خود در این تیم ارسال کند.

ارزش ارلینگ هالند، بازیکن گلزن و ملی پوش نروژی در وب سایت معتبر ترانسفرمارکت، مبلغ یکصد و پنجاه میلیون یورو برآورد و ارزیابی شده است اما برخی گزارشات خاص و جدید نیز اخیرا در این ارتباط منتشر شده که حکایت از وجود بندی خاص در قرارداد ارلینگ هالند با باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند دارد که باعث کاهش قیمت انتقال این مهاجم ملی پوش و گلزن نروژی به مقصد باشگاه بعدی این بازیکن خواهد شد.

9404