اختلاف بر سر قیمت، پروژه انتقال ستاره آلمانی به دورتموند را منتفی می‌کند؟

اختلاف بر سر قیمت، پروژه انتقال ستاره آلمانی به دورتموند را منتفی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود این‌که به نظر می‌رسید کار انتقال آدیمی به دورتموند رو به پایان است، بر طبق گزارش‌های اخیر ممکن است توافق با سالزبورگ به نتیجه نرسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Ruhr Nachrichten، خط حمله بروسیا دورتموند در فصل آینده چگونه است؟ این سؤال نه تنها شامل ارلینگ هالند می‌شود بلکه در ارتباط با کریم آدیمی نیز مطرح است. بر اساس گزارشی که در این رسانه منتشر شده است، انتقال کریم آدیمی، مهاجم بیست ساله باشگاه سالزبورگ اتریش به وست‌فالن هنوز نهایی نشده است و حتی ممکن است پروژه انجام این انتقال به شکست بیانجامد.

بنا به اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌ها و نشریات تا به امروز، مبالغی معادل رقم سی و پنج الی رقم چهل و پنج میلیون یورو برای انتقال کریم آدیمی به باشگاه بروسیا دورتموند مطرح بوده است. قرارداد کریم آدیمی با سران باشگاه اتریشی سالزبورگ تا سال 2024 میلادی اعتبار دارد و البته این قرارداد، فاقد هر گونه گزینه خروج و بند فسخ می‌باشد. از همین رو، باشگاه سالزبورگ اتریش به راحتی می‌تواند این انتقال را تا بعد از سال 2023 میلادی به تعویق بیندازد. این از نظر شرایط برای باشگاه بروسیا دورتموند می‌تواند مناسب پیش نرود و این واقعیت که دیگر باشگاه‌های مطرح اروپایی نیز به کریم آدیمی از تیم سالزبورگ علاقه‌مند هستند، موقعیت باشگاه بروسیا دورتموند را پیچیده‌تر می‌کند.

9404