ستاره آلمانی سالزبورگ پیشنهاد بارسلونا را رد کرد

ستاره آلمانی سالزبورگ پیشنهاد بارسلونا را رد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره‌ی ملی پوش آلمانی شاغل در لیگ فوتبال کشور اتریش می خواهد در رقابت های جام ملت های اروپای بعدی (یورو 2024) همراه با مانشافت حضوری درخشان داشته باشد و بر همین اساس، دوست دارد که فوتبال خود را در لیگ کشورش ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس، مدیریت باشگاه بارسلونا از جمله باشگاه های اروپایی است که توجه و علاقه‌ی خاصی به کریم آدیمی، بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه سالزبورگ اتریش دارد اما این بازیکن جوان پیشنهاد مقامات آبی اناری های کاتالانی را رد کرده است.

طبق این گزارش، کریم آدیمی می خواهد به لیگ فوتبال کشور خودش، آلمان، برود تا برای حضور در رقابت های جام ملت های اروپا (یورو 2024) کاملاً آماده باشد. بنا بر این گزارش، کریم آدیمی می ترسد که با رفتن به لیگ فوتبال کشور اسپانیا، از چشم هانس دیتر فلیک، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان دور بماند و برای همین دلیل است که لیگ بوندسلیگای کشور آلمان را به سایر لیگ های اروپایی برای بازی کردن ترجیح می‌ دهد.

در حال حاضر، نزدیک ترین باشگاه به در اختیار گرفتن کریم آدیمی، ستاره‌ی ملی پوش تیم سالزبورگ اتریش، باشگاه بروسیا دورتموند آلمان است.

9404