جزییات پیشنهاد بارسلونا برای خرید مهاجم 19 ساله

جزییات پیشنهاد بارسلونا برای خرید مهاجم 19 ساله

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که ماتئو آلمانی مدیر فوتبال بارسلونا تلاش می کند تا انتقال فران تورس ستاره اسپانیایی منچسترسیتی را نهایی کند، کاتالان ها همچنان جویای شرایط گزینه های دیگر برای تقویت تیمشان هستند.

به گزارش فوتبالی، حالا اسکای اسپورت آلمان گزارش داده است که بارسلونا مذاکرات را برای جذب کریم آدیمی مهاجم 19 ساله آلمانی سالزبورگ ادامه می دهد. در حقیقت بارسلونا پیشنهادی به مبلغ 40 میلیون یورو را برای جذب این پدیده آلمانی آغاز کرده است که پیشنهاد مالی انها از مبلغ پیشنهادی دورتموند که 35 میلیون یورو بوده، بهتر است.

در حقیقت فعلا نزدیکان این بازیکن سعی می کنند که واکنشی به این اخبار نداشته باشند اما به نظر می رسد که کریم شانس زیادی را دارد تا در آینده به خط حمله بارسا ملحق شود.

البته علاوه بر این دو گزینه گفته می شود که بارسلونا شرایط جذب دنی اولمو را هم دنبال می کند و قرار است که کاتالان ها به زودی با وکیل هافبک اسپانیایی لایپزیش دیدار کنند. لاپورتا می خواهد ترکیب بارسلونا را به خصوص در فاز هجومی تقویت کند تا این تیم از شرایط بحران زده کنونی نجات پیدا کند و بتواند دوران موفق و جدیدی را با هدایت ژاوی هرناندز داشته باشد. اولویت بارسا روی خریدهای زمستانی است اما اگر جذب این بازیکنان به تابستان موکول شود هم مشکلی وجود ندارد.

4125