مهاجم 19 ساله آلمانی به بارسلونا علامت داد

مهاجم 19 ساله آلمانی به بارسلونا علامت داد

پایگاه خبری فوتبالی - کریم آدیمی مهاجم 19 ساله ردبول سالزبورگ به نظر می رسد که به شدت به حضور در بارسلونا علاقمند است و سعی می کند که حتی المقدور به تیم کاتالان علامت بدهد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شب گذشته اولین  پیروزی خود با ژاوی را در مقابل اسپانیول با نتیجه یک بر صفر کسب کرد. صفحه اینستاگرام بارسلونا پستی را در مورد این پیروزی منتشر کرد که آدیمی به شکل معناداری برای این پست که در مورد پیروزی بارسا با تک گل دیپای از روی نقطه پنالتی بود، لایک زد.

پاتریک کلایورت بازیکن اسبق بارسلونا دو سال پیش به مدیران این تیم توصیه کرد تا آدیمی را به خدمت بگیرند. در حقیقت بارسا خرید وی را در زمستان غیرممکن می داند چرا که سالزبورگ برای حضور در مراحل حذفی چمپیونزلیگ به این مهاجم نیاز دارد اما کاتالان ها در نظر دارند که با پیشنهادی 40 میلیون پوندی این مهاجم را در تابستان بعدی بخرند. آدیمی در چهار بازی مرحله گروهی چمپیونزلیگ سه گل زده است و در لیگ اتریش نیز در این فصل یازده گل به ثمر رسانده است. البته بارسا تنها مشتری این بازییکن نیست چرا که گفته می شود که دورتموند با پیشنهادی 35 میلیونی به سراغ وی رفته است و از سویی از بایرن، پی اس جی و رئال مادرید به عنوان گزینه های دیگر این مهاجم آینده دار اسم برده می شود.

4125